خدمات امداد نوروزی ایران‌خودرو تا چهاردهم فروردین ادامه دارد

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: در طرح خدمات نوروزی امسال تخفیف پنج درصدی تعویض قطعات توسط ناوگان امدادخودرو و ایاب و ذهاب رایگان برای تمامی مشتریان ایران خودرو، مستقل از دارا بودن یا نبودن اشتراک امداد خودرو در نظر گرفته ...

به گزارش رصد روز ،مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: در طرح خدمات نوروزی امسال تخفیف پنج درصدی تعویض قطعات توسط ناوگان امدادخودرو و ایاب و ذهاب رایگان برای تمامی مشتریان ایران خودرو، مستقل از دارا بودن یا نبودن اشتراک امداد خودرو در نظر گرفته شده است.

بابک سلاجقه، به منظور پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح خدمات نوروزی از انبار مرکزی ایساکو و  فرآیند ارسال قطعات به نمایندگی‌ها بازدید کرد.
وی گفت: تا ششمین روز اجرای طرح بیش از ۳۰ هزار خودرو در ۳۲۰ نمایندگی مجاز کشیک در سراسر کشور پذیرش شده‌اند.
سلاجقه افزود: در تمام محورهای مواصلاتی کشور نیز بیش از ۲۱۶۰ تیم امدادخودرو ایران، به صورت شبانه‌روزی حضور دارند و با همکاری این گروه خدماتی تعداد ۲۳۴۶۶ خدمت در جاده‌های سراسر کشور به هموطنان ارایه شده است.
وی افزود: در این طرح بیش از ۶۲۰۰ نفر از همکاران امدادی در بخش‌های مختلف برای ارایه بهترین خدمات به هموطنان در محل کار خود حاضر هستند.
سلاجقه افزود: با توجه به حجم بالای سفرهای هموطنان، مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو این آمادگی را دارد که در صورت نیاز تعداد نمایندگی‌های کشیک و ناوگان امدادی را برای تسهیل در ارایه خدمات افزایش دهد.
مدیرعامل ایساکو گفت: دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز در سراسر کشور، می‌توانند با مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرند و یا برای ثبت درخواست از خدمات متنوع اپلیکیشن ایساکو ‌و نیز سایت www.۰۹۶۴۴۰.com بهره‌مند شوند.
گفتنی است، طرح خدمات نوروزی ایران خودرو از روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا چهاردهم فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار