خط انتقال گوره به جاسک مهمترین طرح کشور است

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: همه طرح‌های درحال اجرای کشور دارای اهمیت فراوانی هستند اما از بین آنها طرح خط انتقال گوره به جاسک را می‌توان مهمترین دانست.

به گزارش رصد روز، از سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت امروز دوشنبه در جریان بازدید از پروژه احداث مخازن ذخیره سازی نفت خام به ظرفیت ۱۰ میلیون بشکه در بندرجاسک به روش BOT اظهار داشت: هیچ یک از طرح‌های در دست اجرا به اندازه این خط لوله که می‌توان با آن تنگه هرمز را دور زد دارای اهمیت نیست.

وی ادامه داد: گزارش داده شده از روند اجرای طرح هزار کیلومتری خط لوله گوره به جاسک امید بخش بوده و اقدام‌های خوبی انجام شده است و با تکمیل آن می‌توان تنگه هرمز را پشت سر گذاشت و از ظرفیت ملی دریای عمان به خوبی استفاده کرد.

وی اضافه کرد: آینده با همه سختی‌هایی که اکنون وجود دارد متعلق به ملت ایران بوده و اجرای این طرح با توجه به فرصت فراروی کشور بسیار با اهمیت خواهد شد.

معاون رییس جمهوری خاطر نشان کرد: کار با قوت در حال نزدیک شدن به مراحل پایان خود بوده و این سفر و گزارش اقدام‌های انجام شده در اینجا خستگی مرکز را برطرف کرد.

دکتر نوبخت بیان داشت: به امید روزی که خبر بهره برداری کامل این طرح را رسانه‌ها به همه مردم و ایرانیانی که در خارج به توسعه کشور دل بسته اند برسانند هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

ایلنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار