دانیال حکیمی در ۶۰ سالگی کراش دختران است!/ جذابیت نا تمام آقای بازیگر+ عکس

دانیال حکیمی در سال ۱۳۶۳ در دوره های آموزش بازیگری تئاتر که توسط حمید سمندریان برگزار می شد شرکت نمود.

به گزارش رصد روز، دانیال حکیمی در سال ۱۳۶۳ در دوره های آموزش بازیگری تئاتر که توسط حمید سمندریان برگزار می شد شرکت نمود و در همان سال ها نمایش هایی را هم به روی صحنه برد. بازی در سینما را با فیلم مخترع ۲۱۱۱ آغاز کرد. دانیال حکیمی بازی های موفقی در سریالهای خواب و بیدار، ولایت عشق، خانه پدری، مسافر، فکر پلید و… داشته است.

اخیرا عکس جدیدی از دانیال حکیمی در آستانه ۶۰ سالگی در فضای مجازی منتشر شد که بسیاری از مخاطبان جذابیت او را بی نظیر دانستند.

دانیال حکیمی (زادهٔ ۱۵ اسفند ۱۳۴۲) بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و رادیو همچنین صداپیشه اهل ایران است.

2 123

او دانش‌آموخته مدرسه عالی بازیگری (رادیو) می‌باشد. وی کار حرفه‌ای خود را با بازی در نمایش ملکوت در سال ۱۳۶۰ به نویسندگی و کارگردانی حسین مختاری در سالن اصلی تئاتر شهر بر روی صحنه آغاز کرد و نقش‌های متفاوت بسیاری را با همین نویسنده و کارگردان در تالار مولوی دانشگاه تهران بر روی صحنه برد، سپس همزمان با فعالیت در رادیو و اداره فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه تهران همکاری خود را با اداره تئاتر شروع کرد.

وی در سینما با فیلم مخترع ۲۰۰۱ و به دنبال آن در فیلم‌های دیگه چه خبر!؟ و چشم‌هایم برای تو ایفای نقش کرد. او بازی در تلویزیون را از سال ۱۳۶۶ با سریال مرغ حق آغاز کرد و بازی‌های موفقی در سریال‌های خواب و بیدار، ولایت عشق، مرگ تدریجی یک رؤیا، مسافر، فکر پلید و… داشته‌است.

او در سال ۱۳۸۶ موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد تئاتر برای ایفای نقش «بهمن آهنگ» در نمایش ملودی شهر بارانی به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان شد.

وی در زمینه ورزش‌های رزمی (کونگ فو) نیز مهارتهایی دارد که در سریال خواب و بیدار در شخصیت پردازی نقش خود از آن بهره برد.

دانیال حکیمی بازیگر تلویزیون، سینما، تئاتر و صدا پیشه رادیو است. دانیال حکیمی، در اسفند سال ۱۳۴۲ در میغان شاهرود، چشم به جهان گشود.
چکیده ای از بیوگرافی دانیال حکیمی
نام: دانیال

نام خانوادگی: حکیمی

تاریخ تولد: ۱۳۴۲

محل تولد: میغان، شاهرود، سمنان

تحصیلات: دیپلم اقتصاد

فعالیت: بازیگر سینما، تلویزیون و رادیو

آغاز فعالیت حرفه ای: ۱۳۶۰

وضعیت تاهل: متاهل

فرزندان: دانا و دایانا

 

 

بیوگرافی دانیال حکیمی
دانیال حکیمی یکی از بهترین و بی حاشیه ترین هنرمندان کشورمان است و توانسته است تا به حال در نقش های به یاد ماندنی زیادی بازی کند. وی همیشه سخت گیری زیادی در انتخاب کردن نقش هایش دارد و به همین دلیل توانسته بازی های خوبی از خود به جا بگذارد.

وی در طول فعالیت های هنری اش توانسته با بازیگران بزرگی همچون محمد علی کشاورز، خسرو شکیبایی، غلامرضا طباطبایی و بسیاری از بازیگران بزرگ دیگر هم بازی شود.

 

دانیال حکیمی بازیگر سینما، تلویزیون و رادیو، متولد اسفند ماه سال ۱۳۴۲ در میغان شاهرود است. وی دارای مدرک دیپلم اقتصاد است و همچنین دانش آموخته ی مدرسه بازیگری رادیو در سال ۱۳۶۳ و دارای مهارت هایی در ورزش کنگ فو است.

 

شروع فعالیت بازیگری دانیال حکیمی
دانیال حکیمی در سال ۱۳۶۰ و با بازی در نمایش ملکوت به نویسندگی و کارگردان حسین مختاری، فعالیت هنری خود را از سالن اصلی تئاتر شهر آغاز کرد و به دنبال آن نقش های زیادی را با همین نویسنده و کارگردان در تالار مولوی دانشگاه تهران بازی کرد.

 

 

 

او همچنین هم زمان با فعالیت در رادیو، همکاری خود را با اداره ی تئاتر آغاز کرد.

در سال ۱۳۶۳، دانیال حکیم در دوره های آموزش بازیگر تئاتر حمید سمندریان شرکت می کند.

سپس اولین تجربه بازی در فیلم سینمایی خود را در سال ۱۳۶۳ و بازی در فیلم مخترع ۲۰۰۱ تجربه کرد. و همچنین به دنبال آن در فیلم های دیگه چه خبر و چشم هایم برای تو ایفای نقش کرد.

 

اولین تجربه بازی در تلویزیون او نیز در سال ۱۳۶۶ با سریال مرغ حق اتفاق افتاد.

دانیال حکیمی بازی های به یاد ماندنی را در سریال های خواب و بیدار، مسافر، فکر پلید، ولایت عشق، مرگ تدریجی یک رویا و… داشته است و مردم ایران با نقش های زیبای او خاطرات زیادی دارند.

همان طو که پیش تر نیز اشاره کردیم، دانیال حکیمی مهارت هایی نیز در حوزه ی ورزش کنگ فو دارد و از این مهارت ها در سریال خواب و بیدار برای شخصیت خود استفاده کرد.

 

در سال ۱۳۸۶، دانیال حکیمی موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد تئاتر برای ایفای نقش بهمن آهنگ در نمایش ملودی شهر بارانی به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان شد.

 

دانیال حکیمی یکی از کم حاشیه ترین بازیگران کشورمان است که در سکوت محض خبری سر گرم کار هایش است. او اهل مصاحبه نیست و همچنین در دنیای مجازی نیز فعالیت آن چنانی ندارد و حریم زندگی خصوصی اش را کاملا حفظ کرده.

و به گفته خودش در زمینه کاری اش تاجر خوبی است و توانسته نقش های بسیار خوبی را از فیلم های پیشنهاد شده به او انتخاب کند.

 

ازدواج دانیال حکیمی
دانیال حکیمی متاهل است. همسر او زیبا هاشم زاده است و آن ها در سال ۱۳۷۲ با هم ازدواج کرده اند.

حاصل ازدواج دانیال حکیمی و زیبا هاشم زاده یک دختر به نام دایانا و یک پسر به نام دانا.

دایانا حکیمی، متولد هفتم اسفند سال ۱۳۷۳ و دانشجوی رشته سینما است. اولین تجربه اش در جلوی دوربین را در ۱۱ سالگی و در سریال مار و پله تجربه کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط