دختر بامزه پریانکا چوپرا در روز عید پاک+ عکس

به گزارش رصد روز، پریانکا چوپرا ستاره مشهور عید پاک را با مالتی ماری، دختر یک ساله خود و همسرش خواننده آمریکایی نیک جوناس جشن گرفته است! او در توضیح این عکس نوشته است: «عید پاک را به تمام کسانی که این مناسبت را جشن می‌گیرند تبریک می‌گویم....

به گزارش رصد روز، پریانکا چوپرا ستاره مشهور عید پاک را با مالتی ماری، دختر یک ساله خود و همسرش خواننده آمریکایی نیک جوناس جشن گرفته است!

او در توضیح این عکس نوشته است: «عید پاک را به تمام کسانی که این مناسبت را جشن می‌گیرند تبریک می‌گویم.»

دختر پریانکا چوپرا

در عکسی که پریانکا چوپرا به اشتراک گذاشت می‌توان مالتی ماری یک ساله را دید که با پیراهن زرد رنگ و یک گل سر سفید درون یک سبد عید پاک و میان گل‌ها نشسته است.

طبق معمول این ستاره ترجیح داده است تا چهره فرزندش را در این عکس به نمایش نگذارد. او قبلا در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرده بود و دلیل این کار را حفط حریم شخصی دخترش معرفی کرده بود.

بازدید پریانکا چوپرا و دخترش از معبد مقدس!

پریانکا چوپرا عید پاک را در سرزمین مادری خود گذرانده بود. این ستاره برای تبلیغ سریال جدید خود به نام «Citadel» به هند سفر کرده است.

پریانکا همچنین از این سفر به عنوان فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ هند به دختر یک ساله‌اش استفاده کرده است.

پریانکا چوپرا

این بازیگر بالیوود در حالی که لباس سنتی هندی خود را به تن داشت دخترش مالتی ماری را به یک معبد برده بود.

او لباسی با رنگ‌ها شاد به تن داشت و مالتی ماری را که همچنین پیراهنی به رنگ‌های پاستلی لباس مادرش به تن داشت را در آغوش داشت.

پریانکا چوپرا با به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی نوشت: «اولین سفر مالتی ماری به هند باید همراه با دعای خیر سیدیوینیاک همراه باشد.» سیدیوینیاک یکی از مقدس‌ترین و تاریخی‌ترین معابد هند در بمبئی است.

سریال جدید این بازیگر مشهور به نام «Citadel» در ژانر علمی تخیلی در تاریخ ۲۸ آپریل از شبکه خانگی پرایم پخش خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار