درآمدهای مشکوک شهرداری تهران به روایت یک نماینده مجلس / تهاتر اضافه تراکم با جریمه!!!

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حالیکه موضوع تراکم فروشی در تهران از زمان قالیباف محل مناقشه بسیاری از صاحب نظران حوزه شهرسازی بود و انتظار می رفت در دوره های بعدی...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حالیکه موضوع تراکم فروشی در تهران از زمان قالیباف محل مناقشه بسیاری از صاحب نظران حوزه شهرسازی بود و انتظار می رفت در دوره های بعدی مدیریت شهرداری تهران این موضوع اصلاح شود اما این رویه با شکل و شمایلی دیگری در دوره زاکانی در حال تکرار شدن است که منجر به افشاگری میرسلیم علیه زاکانی شد. [/box]

به گزارش اختصاصی رصد روز، مسئله فروش تراکم که تهران هرچند که سابقه ای طولانی دارد و بسیاری این مسئله را دلیل اصلی تورم قیمت مسکن در تهران می دانند همچنان ادامه دارد. علیرضا زاکانی که با شعار اصلاح و مبارزه با فساد به شهرداری تهران ورود کرده بود حالا مورد غضب برخی نمایندگان مجلس قرار گرفته که او را متهم به سوء تدبیر می کنند.

چند وقت پیش بود که برخی از فعالان حوزه شهری با انتقاد از وضعیت موجود از شهرداری تهران در فضای مجازی شهردار تهران متهم به درآمدزایی از محل فروش اضافه تراکم کردند. هرچند که شهرداری تهران و در رأس آن علیرضا زاکانی واکنشی نسبت به موضعات طرح شده ارائه نداد اما حالا با انتقاد میرسلیم از شرایط شهرداری به نظر می رسد نماینده سابق مجلس و کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توضیحات روشنی را به افکار عمومی می باید داشته باشد.

میرسلیم در توئیتی خطاب به زاکانی گفت:

شهردار ‎تهران تا کى مى خواهد رویه شبهه ناک اسلافش را با نادیده گرفتن ضوابط شهرسازى و کسب درآمد از فروش اضافه تراکم و تثبیت خلاف با اخذ جریمه ادامه دهد و ‎حقوق عمومى را فداى سوء تدبیر کند؟

مطالب مرتبط

آخرین اخبار