با قرارگیری در جایگاه سوم شبکه بانکی

درخشش بانک صادرات در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری

بانک صادرات با پرداخت 47 هزار و 337 فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ارزش بیش از 29 هزار و 452 میلیارد ریال در جایگاه سوم شبکه بانکی از این حیث قرار گرفت.

به گزارش رصد روز، بانک صادرات در مدت زمان گذشته از سال جاری نقش پر رنگی در حمایت از بخشهای مختلف اقتصادی داشته و می توان از این جهت بانک صادرات را یکی از پرکارترین بانکهای کشور در ۱۴۰۲ دانست. تسهیلات تکلیفی اعطا شده توسط این بانک در حوزه های ازدواج و فرزندآوری و نیز نقش آفرینی مؤثر آن در نهضت ملی مسکن و همچنین حضور فعال در حمایت از شرکتهای دانش بنیان نشان می دهد که مدیران بانک صادرات در تحقق شعار سال و نیز توسعه زیرساختهای اجتماعی و اقتصادی کشور نقشه راه مدونی دارند و کارنامه بانک صادرات نیز مؤید این ادعاست.

هرچند که در برخی از شهرستانها و استانهای کشور گلایه های زیادی در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری وجود دارد اما با این همه عملکرد بانک صادرات و قرارگیری این بانک در جایگاه سوم پرداخت تسهیلات فرزندآوری در شبکه بانکی نشان می دهد که تسهیل گری این بانک در پرداخت این نوع از تسهیلات تکلیفی که جزو سیاستهای اجتماعی در جهت جوان سازی هرم سنی جمعیت کشورست رضایتمندی قابل توجهی به همراه داشته.

در پایان ۷ ماهه سال جاری بیش از ۴۲۴ هزار و ۷۵۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ارزش بیش از ۲۶۲ هزار و ۷۴ میلیارد ریال در شبکه بانکی پرداخت شد و طبق آخرین اطلاعات و آمار ۳۴۸ هزار و ۷۶۸ متقاضی در نوبت انتظار دریافت این تسهیلات قرار دارند.

بانک صادرات با پرداخت ۴۷ هزار و ۳۳۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ارزش بیش از ۲۹ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال در جایگاه سوم شبکه بانکی از این حیث قرار گرفت.

در پایان ۷ ماهه ۱۴۰۲ طبق اطلاعات بانک مرکزی ۴۸ هزار و ۸۷۴ نفر در نوبت انتظار دریافت تسهیلات فرزندآوری در بانک صادرات قرار دارند.

نکته قابل توجه در عملکرد بانک صادرات در پرداخت این تسهیلات سهم این بانک در مجموع تسهیلات پرداخت شده در شبکه بانکیست. بانک صادرات با پرداخت ۲۹ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری بیش از ۱۱ درصد این تسهیلات در شبکه بانکی را پرداخت کردند تا یکی از بهترین نتایج بانکهای کشور در زمینه پرداخت تسهیلات تکلیفی در بانک صادرات رقم بخورد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط