درخشش تیم های صنعت فولاد مبارکه در مسابقات ایمیدرو

در سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) تیم فوتسال صنعت فولاد مبارکه زیر نظر امور ورزش شرکت برای چهارمین سال پی‌درپی مقام اول کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش رصد روز، در سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) تیم فوتسال صنعت فولاد مبارکه زیر نظر امور ورزش شرکت برای چهارمین سال پی‌درپی مقام اول کشور را به خود اختصاص داد.
در این مسابقات که با حضور ۲۹ تیم، در تبریز برگزار شد، تیم فوتسال صنعت فولاد مبارکه توانست بااقتدار به کسب این مقام قهرمانی دست یابد.

تیم تنیس روی میز آقایان صنعت فولاد مبارکه نایب قهرمان مسابقات ایمیدرو تیم تنیس روی میز آقایان صنعت فولاد مبارکه در مسابقات ایمیدرو کشور که با حضور ۲۸ تیم و به میزبانی تبریز برگزار شد، جام نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را بالای سر بردند.

بانوان فولاد مبارکه نایب قهرمان مسابقات تنیس روی میز ایمیدرو کشور
بانوان تنیس باز صنعت فولاد مبارکه در رقابت های ایمیدرو که با حضور چهل نفر از بهترین تنیس بازان کشور و در قالب یازده تیم در سالن پیام نور و سالن کوثر تبریز برگزار شد، توانستند عنوان نایب قهرمانی یازدهمین دوره این مسابقات را از آن خود نمایند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار