دردسر دختر بی حجاب برای گلزار+ فیلم

به گزارش رصد روز، محمدرضا گلزار از چهره های پولدار است اما ظاهرا محمدرضا گلزار سختی زیادی کشیده است تا به این حد از شهرت و وضع مالی خوب برسد. محمدرضا گلزار یکی از چهره های مطرح در گروه معروف آریان بوده است. محمدرضا گلزار در رستوران هم کار...

به گزارش رصد روز، محمدرضا گلزار از چهره های پولدار است اما ظاهرا محمدرضا گلزار سختی زیادی کشیده است تا به این حد از شهرت و وضع مالی خوب برسد. محمدرضا گلزار یکی از چهره های مطرح در گروه معروف آریان بوده است. محمدرضا گلزار در رستوران هم کار کرده است.محمدرضا گلزار درحالی که می خواست با یکی از هوادارانش عکس بگیرد به او تذکر داد تا حجابش را رعایت کند.

به گزارش رکنا، دیروز حضور گلزار در خیابان جمهوری با حواشی زیادی همراه بود. او این لحظات را به صورت لایو روی اینستاگرام گذاشت. در حالی که خودش برخورد خوبی داشت نزدیکانش از بادیگاردها خواستند مردم را کنار بزنند.

در این ویدئوی لایو مردم سعی داشتند جلوی ماشین گلزار از او عکس بگیرند و ابراز علاقه کنند که راه او را سد کرده بود و ماشین جلو نمیرفت.برخی مردم هم تلاش داشتند راهش را باز کنند ولی هجوم بسیار شدید بود.

در صحنه جنجالی  و در ویدیویی که از حضور محمدرضا گلزار،‌ بازیگر سینما و تلویزیون،‌ برای مراسم افتتاح یک فروشگاه در تهران منتشر شده،‌ وقتی یکی از دختران هوادارش قصد داشت با او عکس بگیرد،‌ گلزار با کنار کشیدن خود به او تذکر داد «روسری‌ات را درست سرت کن!»

پیشتر گریه کردن چند دختر و پسر هشتادی برای گلزار حاشیه ساخته بود.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار