دردسر دوباره برای شروین+ عکس

به گزارش رصد روز، شروین حاجی پور سال ۱۳۸۴ وقتی ۸ ساله بود وارد کلاس موسیقی ویولن شد و بعد از گذراندن دوره های مختلف موسیقی، تصمیم گرفت آینده کاری خود را با هنر موسیقی شکل دهد. او می گوید علاقه اش به موسیقی بعد از دیدن یک کنسرت موسیقی محلی...

به گزارش رصد روز، شروین حاجی پور سال ۱۳۸۴ وقتی ۸ ساله بود وارد کلاس موسیقی ویولن شد و بعد از گذراندن دوره های مختلف موسیقی، تصمیم گرفت آینده کاری خود را با هنر موسیقی شکل دهد. او می گوید علاقه اش به موسیقی بعد از دیدن یک کنسرت موسیقی محلی در شهر بابل در وجودش شکل گرفت و بعد ویولن به سمت یادگیری خود آموز گیتار و پیانو رفت. این خواننده قبل از ورود به دانشگاه شروع به آهنگساز حرفه ای کرده و بعد از ورود به دانشگاه بعنوان آهنگساز ساخت موسیقی های تئاتری را برعهده گرفت. وی در کنار آهنگسازی ، بعنوان تنظیم کننده و ترانه سرا هم کار می کرد تا اینکه تصمیم گرفت وارد عرصه خوانندگی هم شود که بسیار مورد تشویق هم قرار گرفت. شروین حاجی پور سال ۱۳۹۸ وقتی ۲۲ ساله و دانشجو بود در برنامه استعدادیابی «عصر جدید» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی شرکت کرد. اجرای متفاوت و قالب صدای او بسیار مورد توجه قرار گرفت اما با این حال در مرحله ما قبل نیمه نهایی با آرای مردمی از صعود بازماند.

شروین بخاطر سرودن ترانه ای در ناآرامی های اخیر به زندان افتاد و با وثیقه آزاد شد.

عکس های منتشر شده از شروین حاجی پور خواننده آهنگ «برای…» با زنان بی حجاب واکنش  کاربران در اینستاگرام را به دنبال داشته است.

شروین حاجی پور

شروین حاجی پور

 

مطالب مرتبط