در بیمه میهن چه خبر است؟ / تسویه مطالبات با دریافت املاک از نماینده مجلس؟

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بررسیها نشان میدهد که وضعیت بیمه میهن اصلا جالب و آنطور که از آخرین وضعیت مالی این شرکت بیمه ای برمی آید زیان انباشته آن ۶۸ درصد بیش از سرمایه ثبت شده است. در عین حال در برخی از ردیفهای مالی بیمه میهن به مواردی ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بررسیها نشان میدهد که وضعیت بیمه میهن اصلا جالب و آنطور که از آخرین وضعیت مالی این شرکت بیمه ای برمی آید زیان انباشته آن ۶۸ درصد بیش از سرمایه ثبت شده است. در عین حال در برخی از ردیفهای مالی بیمه میهن به مواردی برخورد می کنیم که در نگاه اول با توجه به باب شدن تأسف بار معاملات ملکی در شرکتهای بیمه ای خیلی عجیب به نظر نمی رسد اما وقتی این موضوع اهمیت پیدا میکند که مشاهده می کنیم این شرکت برای تسویه مطالبات نماینده سابق فارس اقدام به دریافت املاک در شیراز و خمین کرده است.

بنا به این گزارش شرکت بیمه میهن که در پایان ۶ ماهه سال جاری ۲۱۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در املاک سرمایه گذاری کرده در توضح برخی از اقلام سرمایه گذاری اش در حوزه املاک توضیحی را ارائه کرده است که جای ابهام زیادی را باقی میگذارد.

۵۱ میلیارد و ۳۲ میلیون ریال از این مبلغ بابت پروژه های در جریان بابت تسویه بدهی مطالبات نماینده سابق استان فارس یعنی علیرضا مجیری بوده. بناست که این موضوع از طریق تحصیل منافع مشترک در ساخت حاصل گردد. لازم به ذکر درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه ها ۴۰ تا ۵۰ درصد می باشد.

سرمایه گذاری در املاک بیمه میهن

در شرایطی که زیان انباشته بیمه میهن تردیدهای جدی را در خصوص ادامه فعالیت آن مطرح می کند آیا تسویه مطالبات به شکلی که گفته شد ابهام جدی در اتخاذ چنین سیاستی ایجاد نخواهد کرد؟ آیا حدود نقش آفرینی یک شرکت بیمه ای و انتظارات سهامداران از آنها تسویه مطالبات یک نماینده سابق با دریافت ملک است؟

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط