در صندوق بازنشستگی کشوری چه خبر است!؟

ادامه انتصابات شائبه برانگیز در صندوق بازنشستگی کشوری عملکرد وزارت کار در انتصابات را به یاد دوران عبدالملکی و در هاله ای از ابهام برده است. به گزارش رصد روز،  آقای صولت مرتضوی صرفا جهت یادآوری اهمیت و وزن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ...

ادامه انتصابات شائبه برانگیز در صندوق بازنشستگی کشوری عملکرد وزارت کار در انتصابات را به یاد دوران عبدالملکی و در هاله ای از ابهام برده است.

به گزارش رصد روز،  آقای صولت مرتضوی صرفا جهت یادآوری اهمیت و وزن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موقعیت کنونی کشور :
مسئولیت یکی از سه بخش اقتصادی مطرح در اصل ۴۴ قانون اساسی به نام اقتصاد تعاونی برعهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. بخش تعاون قبلا تحت عنوان وزارت تعاون فعالیت می کرد که در حال حاضر از نظر ساختاری به معاونتی در این وزارتخانه تبدیل شده که انواع تعاونی های تولید و توزیع را تحت پوشش دارد. هر کسی که به عنوان وزیر این وزارتخانه انتخاب می شود ، اساسا از نظر تخصصی و رویکرد اقتصادی باید شناخت بسیار وسیع و عمیقی از اقتصاد تعاونی داشته باشد،
رفتار غیر حرفه ای و انتصابات شائبه برانگیز عبدالملکی در وزارت کار و عدم تکریم جوانان انقلابی و واگذاری انتصابات به جبهه پایداری موجب ایجاد یک دامنه نارضایتی حامیان دولت و در نهایت استعفایشان از وزارت کار شد،آیا شما هم ادامه دهنده راه ایشان هستید!؟
به گزارش پیام فوری شنیده ها حاکی از آن است فردی به نام(ا.ح.ع) که فاقد تخصص اجرایی و تحصیلی در زمینه بازرسی است یک شبه و طی فرآیندی قابل تأمل به عنوان بازرس ویژه ترکی در صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شده است.
بر اساس این گزارش این سوال در اذهان وجود دارد، (ا.ح.ع)که عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری بوده و بایستی عملکرد صندوق را زیر ذره بین برده و موشکافی کند چگونه به عنوان بازرس ویژه ترکی در صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شده است!؟
آیا این انتصاب تعارض منافع وغیر قانونی نیست!؟
بر اساس اطلاعات به دست رسیده این فرد به دنبال مهره چینی و انتصاب دوستان و نزدیکان خود در شرک های ایرانگردی،پگاه و پتروشیمی های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است.
آیا ادامه انتصابات محفلی و شائبه برانگیز در وزارت کار و صندوق بازنشستگی کشوری زیبنده دولت انقلابی است!؟

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار