در هنرستان سوره چه خبر است؟ حذف رشته نمایش از شایعه تا واقعیت

به گزارش رصد روز ، چند وقتی است که خبر حذف رشته نمایش از هنرستان دخترانه سوره به گوش می رسد و هنوز هیچ مقامی در این باره واکنشی نشان نداده است. این در حالیست که بسیاری از هنرمندان کشور در اعتراض به این موضوع در صفحات اجتماعی مطالبی را منت...

به گزارش رصد روز ، چند وقتی است که خبر حذف رشته نمایش از هنرستان دخترانه سوره به گوش می رسد و هنوز هیچ مقامی در این باره واکنشی نشان نداده است. این در حالیست که بسیاری از هنرمندان کشور در اعتراض به این موضوع در صفحات اجتماعی مطالبی را منتشر و در مخالفت با این مسئله اظهار نظر می کنند. در این مورد که حالا برخی آن را به مسائل دیگری ربط می دهند باید پرسید چرا علیرغم درج این اخبار در صفحات مجازی توسط هنرمندان هنوز واکنشی از سمت مدیران هنرستان سوره دیده نمی شود و کسی هم قصد تکذیب یا روایت درست ماجرا را ندارد؟

مسئله ای که در این باره مطرح است موج سواری عده ایست که در شرایط فعلی قصد القاء فضایی را دارند که در سکوت مدیران مربوطه به آن دامن زده می شود. این مسئله چند روزیست که مورد اعتراض هنرمندان قرار گرفته و کار به جایی رسیده که حالا این موضوع خوراک خبری برخی رسانه های معاند قرار گرفته در حالیکه اگر این مسئله در ابتدا با واکنش صحیح روبرو می شد هرگز شاهد این اتفاق نبودیم.

سکوت مدیران ذیربط و اتشار وسیع این خبر یعنی حذف رشته نمایش از هنرستان دخترانه سوره نیازمند واکنش و جواب متقن است تا علاوه بر جلوگیری از ایجاد موج ابهام آفرین از تبعات دیگر آن جلوگیری شود. تا کنون در این باره ۶۴۰۲ امضاء توسط هنرمندان و فعالان رسانه جمع شده تا از این اقدام جلوگیری شود.

هنوز علت این تصمیم یا خبری که در حال انتشار است مشخص نیست و باید دید که در نهایت چه اخباری از سوی مدیران مورد تأئید قرار می گیرد آنچه که مشخص است تغییرات احتمالی در در هنرستانی است که تاکنون چهره های مختلفی در آن به فضای هنری کشور معرفی شده اند اما اینکه این تغییرات دقیقاً چه هستند و آیا می توان حذف رشته نمایش از این هنرستان را قبول کرد یا خیر منوط به اعلام جزئیات دقیق تر و مواضع روشن مدیران است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط