در کلاب هاوس به روی همه باز شد

16 ماه پس از راه اندازی Club House Audio ، سرانجام کلاب هاوس از نسخه بتا خارج شد و اکنون در دسترس همه کاربران است و نیازی به دعوت ندارد.

به گزارش رصد روز ، کاربران کلاب هاوس دیگر نیازی به پیوستن به لیست انتظار برای ورود به باشگاه نخواهند داشت .این شبکه اجتماعی صوتی به مناسبت این نقطه عطف بزرگ از آرم جدید خود رونمایی کرد. کلوپ هاوس قصد دارد هر یک یا دو هفته یکبار برنامه خود را به روزرسانی کند ، که مشابه آپدیت سایر اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی است.

۱۶ ماه پس از راه اندازی Club House Audio ، سرانجام از نسخه بتا خارج شد و اکنون در دسترس همه کاربران است و نیازی به دعوت ندارد.

کلوپ هاوس اعلام کرد که کاربران می توانندلینکهایی را با دیگران به اشتراک بگذارند و آنها را به عضویت در این شبکه اجتماعی دعوت کنند. این شرکت ادعا می کند که روزانه نیم میلیون اتاق صوتی در این برنامه وجود دارد و از زمان انتشار نسخه اندروید برنامه Club House در ماه مه ، ۱۰ میلیون نفر به این شبکه اجتماعی پیوسته اند. کلوپ هاوس خاطرنشان کرد که هفته گذشته با ارسال ۹۰ میلیون پیام در شبکه اجتماعی ، یک سیستم پیام رسانی صوتی زنده راه اندازی کرد. در این بین ، به طور متوسط ​​، کاربران بیش از یک ساعت را در کلاب هاوس می گذرانند.

طبق گفته انگجت ، اگرچه به نظر می رسد بسیاری از کاربران در این اپلیکیشن حضور دارند ، اما Club House با رقابت شدیدی از سوی سایر برنامه ها روبرو است و سرویس های توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام ،دیسکورد و اسپاتیفای همگی در ماه های اخیر قابلیت های اتاق صوتی را راه اندازی کرده اند. گشایش کلاب هاوس برای همه کاربران گام مهمی در حفظ رشد این برنامه است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار