دزدی چند صدمیلیونی برای جلب توجه پسر مورد علاقه

به گزارش رصد روز ، دختری که برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌اش اقدام به سرقت ۴۰۰ میلیون تومان طلا و ارز از خانه پدری‌اش کرده بود، دستگیر شد.  در تاریخ ۲۳ مهرماه امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری غیاثی تشکیل شد که پس از آن با دستو...

به گزارش رصد روز ، دختری که برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌اش اقدام به سرقت ۴۰۰ میلیون تومان طلا و ارز از خانه پدری‌اش کرده بود، دستگیر شد.

 در تاریخ ۲۳ مهرماه امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری غیاثی تشکیل شد که پس از آن با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. در نخستین گام نیز، ماموران از شاکی که زنی میانسال بود برای حضور در مقر پلیسی دعوت کردند و او در اظهارات خود به ماموران گفت: در تاریخ ۱۲ مهر ماه منزلمان را در خیابان غیاثی ترک و پس از چند ساعت که به خانه برگشتم متوجه شدم سارق یا سارقان با ورود به آپارتمان اقدام به سرقت طلا و وجه نقد به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون تومان کرده‌اند.

با کسب این اطلاعات ماموران پلیس آگاهی برای انجام تحقیقات محلی و میدانی به محل سرقت رفته و در تحقیقات خود متوجه شدند که سرقت بدون هیچ گونه تخریب و احتمالا با کلید و بدون بهم ریختگی صورت گرفته که این موضوع احتمال انجام سرقت از سوی فردی آشنا را تشدید کرد.

در ادامه ماموران با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم از حضور دو سارق که یکی از آن ها دختر شاکی به هویت معلوم بود، اطمینان پیدا کردند. آنان تحقیقات خود برای شناسایی فرد دوم را نیز در دستور کار قرار داده و متوجه شدند که نفر دوم نیز پسری جوان است که با هماهنگی قضایی دستگیری این فرد انجام شد.

با دستگیری این پسر او تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن اعتراف کرد که سرقت را به پیشنهاد دختر شاکی انجام داده و اموال نیز در اختیار اوست که در همین راستا این دختر نیز دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفت که در پی آن به جرم خود اعتراف کرد و گفت که چون  قصد ازدواج با پسر جوان  را داشته و خانواده‌اش با این ازدواج مخالف بودند، او برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌اش دست به این کار زده و حاضر است اقلام سرقتی را بازگرداند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که با تحویل اموال مسروقه به شاکی و اعلام کشف، موضوع پرونده به دادسرا ارسال شد که با توجه به رضایت شاکی با دستور مقام قضایی دختر و پسرجوان آزاد شدند.

 

ایسنا

مطالب مرتبط