دستگیری سرپرست فولاد اکسین / روابط عمومی فولاد اکسین: منبع تأئید خبر ما نیستیم

به گزارش رصد روز ، دستگیری سرپرست فولاد اکسین خبری است که امروز در بین فعالان این حوزه بسیار شنیده می شد و البته حواشی مربوط به آسیابان به مدتها پیش باز می گردد. جزئیات دستگیری سرپرست فولاد اکسین   سایت اقتصاد انلاین امروز در گزارشی ...

به گزارش رصد روز ، دستگیری سرپرست فولاد اکسین خبری است که امروز در بین فعالان این حوزه بسیار شنیده می شد و البته حواشی مربوط به آسیابان به مدتها پیش باز می گردد.

جزئیات دستگیری سرپرست فولاد اکسین

 

سایت اقتصاد انلاین امروز در گزارشی در این باره نوشت:

شنیده‌ها حاکی از دستگیری آسیابان، سرپرست فولاد اکسین و چند نفر از مدیران این مجموعه است.

فروردین۱۴۰۰، آسیابان، به عنوان سرپرست فولاد اکسین منصوب شد؛ در آن زمان که شریعتمداری وزیر بود، بازرسی برخی از تخلفات وی را اعلام می‌کند و می‌گوید آسیابان صلاحیت مدیرعامل‌شدن ندارد. با این اوصاف، وی برکنار نشده و همچنان در سمت خود باقی بود.

در دوره مدیریت اسکندری بر صندوق بازنشستگی کشوری نیز بازرسی در یک نامه دیگر گفته بود مدیرعامل فولاد اکسین، صلاحیت مدیرعامل شدن ندارد.

و حالا مشخص نیست علت این برکناری این حواشی بوده یا چیز دیگری؟

در این باره پایگاه خبری تحلیلی رصد روز با برقراری ارتباط با واحد روابط عمومی این شرکت سعی در صحت سنجی خبر کرد. روابط عمومی فولاد اکسین در این باره گفت: منبع تأئید خبر ما نیستیم و اگر دستگاه قضایی این خبر را تأئید کرد مورد تءئید ما هم خواهد بود در غیر اینصورت اگر هر فردی برای ادای توضیحاتی احضار شود دال بر دستگیری او نیست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار