دومین همایش خوشامدگویی مدیران ارشد به معدن و فولاد سبز برگزار می شود

به گزارش رصد روز، دومین همایش خوشامدگویی مدیران ارشد به معدن و فولاد سبز با موضوع آخرین پیشرفتها در زمینه فولاد سبز و هیدروژن سبز، اهمیت و نحوه تدوین نقشه راه برای آن،وضعیت ایران و همفکری تدوین مسیر رسیدن به اهداف عالیه این حوزه، با حضور ...

به گزارش رصد روز، دومین همایش خوشامدگویی مدیران ارشد به معدن و فولاد سبز با موضوع آخرین پیشرفتها در زمینه فولاد سبز و هیدروژن سبز، اهمیت و نحوه تدوین نقشه راه برای آن،وضعیت ایران و همفکری تدوین مسیر رسیدن به اهداف عالیه این حوزه، با حضور چند تن از مشاوران خارجی طرحهای فولاد  سبز  در شرکتهای Voest Alpine Stahl اتریش، گروه Liberty  در رومانی و جمهوری چک، DRI Italia و سایر پروژه های فولاد سبز دراروپا، امریکا و آسیا و مدیران محترم عامل، اعضا محترم هیئت مدیره و معاونین توسعه شرکتهای معدنی و صنعتی و فعالان داخلی صنعتی، دانشگاهی، سیاستگذاری و اقتصادی در روز یکشنبه، مورخ ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۱،مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

جزئیات دومین همایش خوشامدگویی مدیران ارشد به معدن و فولاد سبز

در حاشیه این رویداد، نشست های تخصصی مدیریتی و همچنین انتخاب “چهره سبز معدن و فولاد ایران ۰۱″، رونمایی از “موسسه راهبردی معدن و فولاد سبز” نیز در دستور کار برگزارکنندگان می باشد.

لازم به ذکر است تمامی کربن ناشی از برگزاری این نشست محاسبه شده و پیش از برگزاری همایش با کاشت درخت خنثی شده است. همچنین یک نهال بنام تمامی شرکت کنندگان بعنوان یادبود فعالیتهای ارزنده شان در کاهش کربن به زمین هدیه شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این همایش و دریافت برنامه آن، می توانید به آدرس دبیرخانه تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، پلاک ۱۰، طبقه سوم، واحد ۳۰۵، تلفن۴-۲۲۴۳۱۳۸۰ -۰۲۱ و یا شماره موبایل ۰۹۱۲۱۷۹۷۲۵۳ و آدرس ایمیل GREENMINEANDSTEEL@GMAIL.COM  ارتباط برقرار فرمایید.

 

مطالب مرتبط