دکوراسیون خاص خانه ارسلان قاسمی+ عکس

تصویری از ارسلان قاسمی را در خانه زیبا و شیکش در عید نوروز مشاهده بفرمایید.

به گزارش رصد روز، تصویری از ارسلان قاسمی را در خانه زیبا و شیکش در عید نوروز مشاهده بفرمایید. ارسلان قاسمی در ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران متولد گردید. وی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. پدر ارسلان قاسمی مدیر عامل یک شرکت کشتیرانی می باشد و مادرش نیز مدیر مهد کودک اسـت. او همچنین دو خواهر دارد کـه یکی ۱۰ سال و دیگری ۱۲ سال از ارسلان بزرگتر می باشند.

ارسلان قاسمی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴). بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده است .او فارغ التحصیل رشته تئاتر و مهندسی معماری است که در ۸ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا خوانندگی می‌کند و حضور فعالی در عرصه مدلینگ هم دارد.

ارسلان قاسمی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن را بازی کرده‌است. قاسمی فعالیت بازیگری را در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) آغاز کرد. وی همچنین در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌عهده داشت. وی علاوه بر کار تصویری دو ترانهٔ آفرین و ای کاش را به همراه سینا دست‌خوش با تنظیم محمد جواندر خوانده است، و در مصاحبه با سایت ایران کنسرت به علاقمندی اش به فعالیت در زمینه موسیقی‌ اشاره کرده است.

0 10

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط