رابطه سیاه ربع پهلوی با زنان و همسرش با مردان+ عکس

به گزارش رصد روز، یکی از مهم ترین ویژگی های دوران پهلوی فساد و فحشا ریشه شده در تمامی ابعاد اخلاقی، مالی و اقتصادی بوده است. نکته قابل توجه این ماجرا این قضیه است که خود دولت و حکومت با این فساد و فحشا مقابله نمی کرد. اخیرا عکسی که همسر ر...

به گزارش رصد روز، یکی از مهم ترین ویژگی های دوران پهلوی فساد و فحشا ریشه شده در تمامی ابعاد اخلاقی، مالی و اقتصادی بوده است. نکته قابل توجه این ماجرا این قضیه است که خود دولت و حکومت با این فساد و فحشا مقابله نمی کرد.

اخیرا عکسی که همسر ربع پهلوی در استوری اینستاگرام منتشر کرده ماجرا فساد و فحشا در این خاندان را برای بسیاری از افراد اثبات کرده است.

او عکس گونه بوسیده شده همسرش را منتشر کرده و نوشته است:

خب این رنگ رژ لب من نیست ولی خوشحالم  که کسی او را محکم بوسیده است.

ربع پهلوی

چند وقت گذشته عکس های منتشر شده از افشاگری گروه هکری عدل علی درباره خیانت یاسمین همسر رضا پهلوی و رابطه او با مرد فرانسوی به یکی از موضوعات داغ بحث در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل شده است.

گروه هکری عدل علی با انتشار تصاویری از یاسمین پهلوی [اعتماد امینی] در آغوش یک مرد نوشت: «آقای پهلوی؛ اینایی که دارن بهت وکالت میدن خبر دارن که حتی همسرت، یاسمین پهلوی هم بهت وکالت نداده؟ قضیه این آقای فرانسوی توی زندگیتون چیه؟»

کاربران فضای مجازی در واکنش به تصاویر افشای فساد اخلاقی یاسمین پهلوی نوشتند: «رضا پهلوی زنشو که ناموسشه اجاره داده بعد میخواد ایران رو هم آزاد کنه!»

یاسمین پهلوی

یاسمین پهلوی

یاسمین پهلوی

یاسمین پهلوی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار