رشد ۲ هزار و ۲۹۸ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۲۹۸ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۲۷۷ واحدی ایستاد. به گزارش رصد روز،دوشنبه (۲۴ بهمن) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۵۵۸  واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۵۳۵ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار...

شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۲۹۸ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۲۷۷ واحدی ایستاد.

به گزارش رصد روز،دوشنبه (۲۴ بهمن) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۵۵۸  واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۵۳۵ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۲۹۸ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۲۷۷ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۷۳ میلیارد تومان رسید. «کگل»، «پارسیان» و «فولاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «اردستان»، «خگستر» و «غنوش» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد هزار و ۹۲۵ واحدی روی پله ۴۸۲ هزار و ۷۷۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۳۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۷۳ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۷۴ واحدی روی پله ۲۰ هزار و ۱۷۰ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۸۶۰ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۷۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «خودرو» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وپترو، خمحرکه و وساپا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های فاذر، بشهاب دشیمی بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های اعتلا، حاسا و افرا بیشترین افزایش قیمت و سهام غدیس، ساینا و توریل بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های فردا، افران و وساخت ۴ و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و افران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های ثبات، اعتماد و اوصتا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های گام ۰۲۰۸۱۳ و اعتماد و سپیدما در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های وساخت ۴، افران و فردا ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وساخت ۴، وساخت و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۰۶۴، اراد ۸۷۴، اخزا ۹۱۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و اراد ۱۰۶۴ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

مطالب مرتبط