رشد ۲۱۳ درصدی تراز مالی بیمه دی نسبت به پایان سال قبل

بیمه دی درپایان دی ماه سال جاری با صدور 160 هزار و 132 میلیارد ریال حق بیمه و پرداخت 91 هزار و 241 میلیارد ریال خسارت تراز مالی خود را به 68 هزار و 890 میلیارد ریال رساند که در مقایسه با سال گذشته 223 درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش رصد روز، بدون شک بیمه دی یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت بیمه است که با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود در سال جاری توانست در گزارشات مالی تغییرات مهمی را ایجاد کند و ضمن رشد شاخصهای تعیین کننده در عملیات بیمه گری نیز موفق ظاهر شد و خیلی زود سهامداران این شرکت بیمه ای با توجه به تحولات صورت گرفته در بیمه دی همراهی خود را با نماد آن در بازار سرمایه دو چندان کردند.

“ودی” که بازدهی و نقدشوندگی یکسال گذشته خود را ۱۵۲ درصد می بیند در شرایطی سال جدید را آغاز کرد که طی مدت کوتاهی توانست رکورد صدور بیمه نامه ها را در سال گذشته جابجا کند و با جابجایی میزان صدور بیمه نامه ها در سال گذشته طی دوماه رکوردی بی نظیر در تاریخ صنعت بیمه به ثبت رساند.

بررسی گزارشات مالی بیمه دی در پایان آذرماه حکایت از خلق ۷ هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال سود خالص و رشد ۱۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. رشد ۱۵۱ درصدی سود خالص بیمه دی با توجه به میانگین این ردیف در سایر شرکتهای بیمه ای نیز می تواند مورد توجه باشد و باید بیمه دی را از این حیث یکی از برترین شرکتهای بیمه ای در آذرماه سال جاری دانست.

دستاورد قابل توجه بیمه دی در رشد تراز مالی 

پایان دی ماه برای بیمه دی با صدور بیش از ۱۶۰ هزار و ۱۳۲ میلیارد ریال بیمه نامه و پرداخت ۹۱ هزار و ۲۴۱ میلیارد ریال خسارت همراه بود تا تراز مالی بیمه دی در پایان اولین ماه زمستان ۱۴۰۲ به ۶۸هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال برسد.

بیمه دی که درپایان سال قبل ۹۵ هزار و ۵۳۴ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده بود توانست ۷۳ هزار و ۵۰۷ میلیارد ریال خسارت پرداخت کند تا ۱۴۰۱ با تراز مالی ۲۲ هزار و ۲۶ میلیارد ریالی برای این شرکت بیمه ای به پایان برسد.

دی ماه سال گذشته نیز بیمه دی توانست با صدور ۸۹ هزار و ۲۶۳ میلیارد ریال حق بیمه و خسارت پرداختی به ارزش ۵۶ هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال تراز مالی خود را ۳۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال برساند تا به این ترتیب تراز مالی بیمه دی در دی ماه سال جاری نسبت به پایان سال گذشته ۲۱۳ درصد افزایش راثبت کند و این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با بهبود ۱۱۲ درصدی همراه باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط