رشد ۳۰ درصدی درآمدهای بانک سینا از محل اعطای تسهیلات

درآمدهای تسهیلاتی بانک سینا در فروردین‌ماه سال جاری نسبت به یک ماهه مشابه سال قبل، از رشد ۳۰ درصدی برخوردار بوده است. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سینا، انتشار گزارش عملکرد یک‌ماهه منتهی به پایان فروردین‌ماه سال جاری در س...

درآمدهای تسهیلاتی بانک سینا در فروردین‌ماه سال جاری نسبت به یک ماهه مشابه سال قبل، از رشد ۳۰ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سینا، انتشار گزارش عملکرد یک‌ماهه منتهی به پایان فروردین‌ماه سال جاری در سامانه کدال نشان می‌دهد این بانک در یک ماهه ابتدایی سال از محل اعطای تسهیلات، حدود شش هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال درآمد کسب کرده است که ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می‌دهد.
این در حالی است که درآمدهای بانک از مجموع تسهیلات اعطا‌شده، سپرده‌گذاری، اوراق، سرمایه‌گذاری و کارمزدهای دریافتی در همین مدت با رشد ۳۵ درصدی به حدود هشت هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال رسیده است.
افزایش درآمدهای کارمزدی بانک در سال جاری یکی از اهداف سال جاری بانک تعریف شده است که این درآمدها در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشدی معادل ۹۵ درصد داشته است.
بر اساس این گزارش، بانک سینا در فروردین ۱۴۰۲ حدود چهار هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال سود به سپرده‌های نزد بانک پرداخت کرده است و به این ترتیب تراز مثبت بیش از ۲ هزار میلیارد ریالی برای بانک سینا در این ماه ثبت شده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط