روابط عمومی فولاد مبارکه فصل جدید تعاملات و ارتباطات با مردم

تعامل قابل توجه روابط عمومی فولاد مبارکه با رسانه ها در خصوص شفاف سازی مسائل و ارتباط مؤثر مدیران فولاد به واسطه روابط عمومی این واحد تولیدی با اصحاب رسانه باعث می شد تا مردم از طریق رسانه ها به آمار متقتن و گزارشات درست در مورد فولاد مبا...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، مفهوم روابط عمومی ها سالهاست که از تعریف اولیه خود فاصله گرفته و ویترین تعامل مردم و سازمانهاست. ایجاد اتاق شیشه ای و نظارت مردم در بخشهای خصوصی و دولتی امروز مهمترین وظیفه مدیران روابط عمومی هاست که می تواند در تنویر و تبیین افکار عمومی نقش حائز اهمیتی داشته باشد. بمباران خبری رسانه های معاند برای زیر سؤال بردن و سیاه نمایی اوضاع حاکم بر شرایط کشور در بخشهای مختلف تنها به واسطه تعامل درست روابط عمومی ها و مردم امکان پذیر است. در واقع در این مورد می توان نمونه های زیادی را نام برد که مردم تحت تأثیر آمارهای اشتباه شروع به گمانه زنی هایی کردند و بر اثر آن شاهد عکس العمل هایی بودیم که می شد با تعامل درست با مردم چنین هزینه هایی را برای کشور به حداقل ممکن کاهش داد. انتشار اخبار ساختگی درباره برخی بانکهای کشور ، پخش شایعات مختلف در خصوص بازار سرمایه ، تکثیر اخبار اشتباه در خصوص برخی مؤلفه های اقتصادی و… از جمله نمونه هایی هستند که می توان در سالهای گذشته مثال زد.

روابط عمومی فولاد مبارکه از بخشهای مهمی است که خصوصاٌ در چندماه گذشته با وجود اشتغال به موضوعات مهمی که در حوزه تولید و برخی مسائل دیگر داشتند همواره در صدر پاسخگویی به رسانه ها قرار داشت. تعامل قابل توجه روابط عمومی فولاد مبارکه با رسانه ها در خصوص شفاف سازی مسائل و ارتباط مؤثر مدیران فولاد به واسطه روابط عمومی این واحد تولیدی با اصحاب رسانه باعث می شد تا مردم از طریق رسانه ها به آمار متقتن و گزارشات درست در مورد فولاد مبارکه دست پیدا کنند.

حضور فولاد مبارکه در بازار بورس ، تأثیر تحریم ها بر روند تولید فولاد مبارکه ، نوع عرضه محصولات این مجتمع تولیدی در بورس کالا ، میزان صادرات و گردش نقدینگی در فولاد مبارکه و سؤالاتی از این دست همیشه جزو پر تکرارترین مسائلی هستند که فعالان و دنبال کنندگان بخش صنعتی و صنایع مربوط به معادن درباره فولادیها جستجو می کنند. روابط عمومی فولاد مبارکه همسو با روشنگری در راستای عمل به شفافیت همواره در خط مقدم پاسخگویی به رسانه ها حضور داشت و امروز هیچ مسئله ای درباره فعالیتهای فولاد مبارکه نیست روشن و شفاف نباشد.

تعامل قابل توجه بزرگترین واحد تولید کننده فولاد در خاورمیانه با مردم و پاسخگویی و اجتناب از ابهام آفرینی شاخصه های قابل تحسین روابط عمومی فولاد مبارکه بود که در سالهای قبل همواره وجود داشته و این سیاستها حتی با تعویض کادر مدریت روابط عمومی در این واحد تولیدی تغییری پیدا نکرده بلکه با اهتمام بیشتری دنبال شده است.

بررسی روند اجرایی و مدیریتی روابط عمومی فولاد مبارکه نشان دهنده جذب حداکثری است که از جمله ویژگیهای مورد تأکید رهبری انقلاب بوده که باید نصب العین بسیاری از سازمانها قرار گیرد تا شاهد اعتماد بیشتر مردم به ارکان اجرایی و تولیدی کشور باشیم. شفافیت حداکثری فولاد مبارکه و انتشار درست اخبار مروبط به این حوزه قطعا در جذب سرمایه گذار نیر تأثیر گذار خواهد بود مووضعی که می تواند مورد توجه همه سازمانها قرار گیرد.

 

مطالب مرتبط