رونمایی آزمایشی از سامانه جدید همراه بانک کشاورزی

معاون فناوری بانک کشاورزی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی از رونمایی آزمایشی سامانه جدید همراه بانک کشاورزی با طراحی و رابط کاربری جدید و همچنین تغییرات گسترده در زیرساخت نرم افزاری خبر داد. به گزارش رصد روز...

معاون فناوری بانک کشاورزی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی از رونمایی آزمایشی سامانه جدید همراه بانک کشاورزی با طراحی و رابط کاربری جدید و همچنین تغییرات گسترده در زیرساخت نرم افزاری خبر داد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، حسین امین زاده با اعلام این خبر افزود: خدمات جدیدی مانند انتقال وجه هوشمند، ثبت نام و فعال سازی همراه بانک بدون نیاز به حضور در شعبه، امکان احراز هویت غیر حضوری و افتتاح حساب برای کاربرانی که تا کنون در بانک کشاورزی حساب نداشته اند، در این سامانه فراهم شده است.

 معاون فناوری بانک با بیان اینکه در این سامانه فرآیندهای پرکاربردی مانند انتقال وجه داخلی، انتقال وجه کارتی، انتقال وجه بین بانکی پایا، ساتنا و پل در قالب خدمات یکپارچه « انتقال پول» در اختیار مشتری قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: جهت انواع انتقال وجه مشتری به صورت هوشمند و براساس پارامترهایی نظیر مبلغ، مبدا و مقصد انتقال وجه به صورت هوشمند راهنمایی می شود.

امین زاده خاطرنشان کرد: فعال سازی همراه بانک که قبلا از طریق شعبه و یا سایت بانک انجام می شد، ساده تر شده و مشتریان از طریق نرم افزار همراه بانک با ورود اطلاعات کارت، شماره تلفن همراه و … احراز هویت شده و امکان استفاده از خدمات همراه بانک را خواهند داشت.

معاون فناوری بانک با بیان اینکه امکان افتتاح حساب غیرحضوری براساس احراز هویت به کمک هوش مصنوعی در اختیار مشتریان فعلی و جدید بانک کشاورزی قرار دارد افزود: چنانچه شخصی تاکنون در بانک کشاورزی شماره مشتری و حساب نداشته است نیز با نصب نرم افزار مذکور و پس از انجام مراحل احرازهویت، قادر به افتتاح حساب در نزد بانک کشاورزی و فعال سازی همراه بانک خود بدون نیاز مراجعه به شعبه خواهد بود.

 امین زاده یادآور شد: سامانه جدید همراه بانک کشاورزی که به صورت آزمایشی راه اندازی شده است، پس از طی مراحل لازم از ابتدای سال آینده در دسترس عموم مشتریان قرار خواهد گرفت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار