رکورد تاریخی بیت کوین ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ / ۶۴ هزار دلار

بیت کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی 6.79 درصد نسبت به دیروز رشد قیمت داشت و به 64.5 هزار دلار رسید که بالاترین میزان در تاریخ معاملاتی محسوب می شود.

به گزارش رصد روز ، به نقل از کوین مارکت کپ، بیت کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی ۶.۷۹ درصد نسبت به دیروز رشد قیمت داشت و به ۶۴.۵ هزار دلار رسید که بالاترین میزان در تاریخ معاملاتی محسوب می شود.

براساس این گزارش، افزایش تمایل وال‌استریت به ارزهای مجازی و خوش‌بینی به عرضه اولیه سهام بزرگترین صرافی ارز مجازی دنیا موسوم به کوین بیس در بورس نزدک ( که امروز انجام می شود) ، منجر به افزایش تمایل سرمایه گذاران به ارزهای مجازی شده است.

رشد قیمت بیت کوین ارزش بازار این ارز مجازی را به مرز ۱.۲ تریلیون دلار رسانده است. در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱ میلیون توکن بیت کوین به ارزش ۷۴ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است. تعداد کل توکن‌های بیت کوین استخراج شده در جهان هم امروز به ۱۸.۶ میلیون توکن رسیده است.

قیمت اتریوم به عنوان دومین ارز از نظر ارزش بازار نیز ۹.۹۸ درصد بالا رفت و به ۲۳۷۸ دلار در هر توکن رسید. قیمت این ارز هم نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۲ درصد رشد کرده است.

شگفتی ساز معاملات امروز ریپل بود که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ درصد رشد قیمت داشت و به ۱.۹۳ دلار در هر توکن رسید. قیمت این ارز نسبت به هفت روز پیش ۸۲ درصد رشد کرده است. معاملات امروز به گونه‌ای رقم خورده که ارزش کل بازار ارزهای مجازی در جهان ۶.۹۱ درصد رشد کرد و به ۲.۲۴ تریلیون دلار رسید.

 

مطالب مرتبط