رکورد چشمگیر سایپا در تولید خودرو

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه سال جاری ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو تولید کرد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱ درصدی داشته است. به گزارش رصد روز،  مسعود پروین با بیان اینک...

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه سال جاری ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو تولید کرد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱ درصدی داشته است.

به گزارش رصد روز،  مسعود پروین با بیان اینکه فروردین سال ۱۴۰۱، حدود ۲۰ هزار و ۸۴۵ دستگاه خودرو تولید شده بود و در سال جاری این عدد با رشد ۴۱ درصدی به ۲۹ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو رسید افزود: در ادامه رکورد تولیدات داخلی در گروه خودروسازی سایپا که در انتهای سال گذشته بعد از ۱۰ سال شکسته شده بود، در اولین ماه سال جاری نیز حدود ۳۰ هزار دستگاه و به طور میانگین، براساس روزهای کاری روزانه حدود ۲ هزار و ۴۵۰ خودرو در این گروه تولید شد.
او با تاکید بر اینکه گروه خودروسازی سایپا رشد تولید تمام محصولات خود را در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: ۹۶ درصد برنامه تولید فروردین ماه سال جاری محقق شده است و این امر به طور قطع برای ماه های آینده در دستور کار قرار دارد و افزایش تولید گروه سایپا در سال جاری بر اساس برنامه ریزی های انجام شده محقق خواهد شد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار