زندگی لاکچری آرام جوینده+ عکس

به گزارش رصد روز، آرام جوینده و همسرش سپهر حیدری چند ماهی به علت ضبط پاسپورت و ممنوع الخروج بودن شان فضای مجازی را ترک کرده بودند. اما همسر حیدری ماه پیش بعد از تحویل پاسپورت شان و برگشتن به امارات بیش از گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام ...

به گزارش رصد روز، آرام جوینده و همسرش سپهر حیدری چند ماهی به علت ضبط پاسپورت و ممنوع الخروج بودن شان فضای مجازی را ترک کرده بودند.

اما همسر حیدری ماه پیش بعد از تحویل پاسپورت شان و برگشتن به امارات بیش از گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت کردن است.

البته این اینفلوئنسر پر حاشیه که اصولا به استفاده از لباس های با برند مشهور و اکسسوری های گرانقیمت معروف است، این روزها از سرگرمی جدید اش در دبی رونمایی کرده است.

وقتی همسر سپهر حیدری پز غذای لاکچری اش را می دهدچرا که او هربار با رفتن به یکی رستوران های لوکس امارات و نمایش غذاهای متفاوت و گرانقیمت اش از وعده های غذایی جدید اش برای دنبال کنندگان اش صحبت می کند.

این در حالی ست که این اقدام عجیب آرام جوینده با انتقاد برخی از کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است. حتی عده ای از کاربران معتقدند این تولید محتوای جدید او در این شرایط فعلی چیزی جز نمایش زندگی پر زرق و برق او نمی تواند باشد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار