زنگ انقلاب در اولین روز دهه مبارک فجر در سایپا نواخته شد

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغار دهه مبارک فجر، مراسم «زنگ انقلاب» در اولین روز دهه فجر با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیأت مدیره گروه سایپا، جمعی از مدیران ارشد گروه و کارکنان سایپا در جوار مزار مطهر شهید گمنام ...

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغار دهه مبارک فجر، مراسم «زنگ انقلاب» در اولین روز دهه فجر با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیأت مدیره گروه سایپا، جمعی از مدیران ارشد گروه و کارکنان سایپا در جوار مزار مطهر شهید گمنام این مجموعه برگزار شد.

به گزارش رصد روز، در این مراسم، علیمردان عظیمی رئیس هیأت مدیره گروه با نواختن زنگ انقلاب در سایپا به همراه مدیرعامل گروه، اعضای هیأت مدیره و سایر مدیران ارشد و کارکنان طی مراسم خاصی به مقام شهید گمنام آرمیده در شرکت سایپا ادای احترام کردند.

در پایان این مراسم، پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت آغاز دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی قرائت شد.

متن پیام محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه سایپا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ پرفراز و نشیب کشورمان، ماه بهمن سرآغاز تحقق اراده مردم برای دست یافتن به حق تعیین سرنوشت خویش در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی است که با رهبری عالمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن سال ۱۳۵۷ تجلی یافت.

نهال انقلاب بیش از چهار دهه است که با خون های شهیدان این مرز و بوم آبیاری شده و اکنون به درخت تناور و پرثمری مبدل شد که جوانه های امید و ایمان در بین مشتاقان و ملت های مظلوم شکوفا می شود.

بر خود می بالیم در عصری زندگی می کنیم که حیات طیبه انقلاب اسلامی، امید، ایمان و استقلال را برای مردم سلحشور ایران اسلامی به ارمغان آورده و باعث عزت و سربلندی ایران و ایرانی شده است.

ما به عنوان سربازان دین و میهن در سنگر تولید، برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در مسیر خودباوری ملی و کارآمدی دینی جانانه تلاش می کنیم تا پرچم افتخار را بر فراز قله های تعالی و پیشرفت به اهتزار در آوریم.

همزمان با آغاز فعالیت دولت سیزدهم، روح جدیدی در کالبد صنعت خودرو دمیده شد و گروه خودروسازی سایپا در مسیری قرار گرفت که با همت و تلاش کارکنان و برنامه ریزی های انجام شده در حوزه های تولید، کیفیت، توسعه محصولات در بخش خودروهای سواری و تجاری، قطعات و قوای محرکه و همچنین گسترش فرهنگ تکریم مشتریان در بخش خدمات پس از فروش و تأمین حقوق ذی نفعان، ان شاءالله شاهد آینده ای درخشان و بی نظیر برای این مجموعه بزرگ خواهیم بود.

اینک که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی به همه تلاشگران عرصه صنعت خودرو به ویژه همکاران پرتلاشم در گروه سایپا، آرزو می کنم که برای تحقق کامل اهداف متعالی انقلاب و آرمان های امام راحل در جبهه اقتصادی، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و در سایه انسجام، همدلی و سختکوشی، فرزندان شایسته ای برای ملت بزرگ ایران باشیم.

اعلام می دارم که حمایت از نخبگان، متخصصان و کارگران زحمت کش در گروه سایپا، وظیفه همه ماست و اطمینان دارم که ایثار و تلاش های کارکنان گروه سایپا در تاریخ صنعت کشور با شکوه هرچه تمام تر جاودانه و ماندگار خواهد شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط