زور آزمایی دیدنی لیلا رجبی با بلند کردن همسرش + فیلم

به گزارش رصد روز،  ویدئویی از زور آزمایی لیلا رجبی با بلند کردن همسرش پیمان رجبی را مشاهده کنید.   پیمان رجبی کیست؟ رجبی در ۲۷ بهمن سال ۱۳۶۲ درشهر بوشهر استان خوزستان متولد شد و فعالیت خود را با ورزش دو میدانی آغاز کرد و توانست در ای...

به گزارش رصد روز،  ویدئویی از زور آزمایی لیلا رجبی با بلند کردن همسرش پیمان رجبی را مشاهده کنید.

 

پیمان رجبی کیست؟

رجبی در ۲۷ بهمن سال ۱۳۶۲ درشهر بوشهر استان خوزستان متولد شد و فعالیت خود را با ورزش دو میدانی آغاز کرد و توانست در این رشته افتخارات زیادی کسب کند. رجبی ورزش را با هندبال از مدرسه آغاز کرد و از همان جا وارد رشته بسکتبال شد و از سال ۱۳۷۶ به تیم ملی راه یافت و مدال‌ های زیادی در این رشته را از آن خود کرد؛ مدتی هم در رشته دو و میدانی فعالیت کرد که موفق هم بود اما به خاطر مسائل مالی و درآمد خیلی اندک این رشته به ورزش بدنسازی روی آورد.

لازم به ذکر است که خیلی ها او را بهترین بدنساز می دانند. البته افراد زیادی می توانند لایق این لقب باشند که در ادامه مقالات سایت اشاره ای به آن ها خواهیم داشت.

خانواده این ورزشکار حرفه ای

پیمان در یک خانواده با دو خواهر و یک برادر که خواهران و برادرانش نیز ورزشکار هستند متولد شده است. خواهرانش در رشته ‌های بسکتبال و دو و میدانی فعالیت می کنند و برادر او بازیکن تیم ایران جوان بود.

همسر رجبی ورزشکار چه کسی است؟

لیلا رجبی (زادهٔ ۱۸ آوریل ۱۹۸۳ در ویتبسک، بلاروس) با نام تولد تاتسیانا ایلیوشچانکا (Tatsiana Ilyushchanka) ورزشکار پرتاب وزنهٔ بلاروسی‌الاصل با تابعیت ایران است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار