زیان ده ترین نماد بانکی بازار سرمایه

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در شرایطی که اوضاع حاکم بر بازار سرمایه مناسب نیست انتظار می رود تا برخی نمادهای بزرگ بازار که توان لیدر شدن در بازار سرمایه را دارند با ایجاد زمینه ای مناسب به بازگشت اعتماد کمک کنند اما بررسی ها نشان می دهد که...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در شرایطی که اوضاع حاکم بر بازار سرمایه مناسب نیست انتظار می رود تا برخی نمادهای بزرگ بازار که توان لیدر شدن در بازار سرمایه را دارند با ایجاد زمینه ای مناسب به بازگشت اعتماد کمک کنند اما بررسی ها نشان می دهد که برخی از این نمادها خود نیازمند کمک هستند.

وبصادر زیان ده ترین نماد بانکی

 

در چند وقت گذشته هرگاه صحبت از خیزش شاخص شد یکی از  پارامترهای آن حرکت نمادهای بانکی بود اما عملا می بینیم که برخی از نمادهای بزرگ گروه بانکی روزگار خوبی را سپری نمی کنند. بانک صادرات که با نماد وبصادر در بازار سرمایه فعالیت می کند از نظر ارزش بازار چهل و چهارمین نماد بازار است که ۹۳.۲۸ درصد ضریب نقدشوندگی دارد.

بررسی ها نشان میدهد که نماد وبصادر زیان ده ترین نماد بانکی بازار سرمایه است. این نماد بانکی طی یکسال گذشته با بازدهی منفی ۵۳ درصد عملاً رغبت معامله گران حقیقی را گرفت. ارزش بازار این نماد بانکی در روز ۷ آبان سال قبل ۵۷۳ هزار و ۴۰۷ میلیارد ریال بود که در پایان معاملات روز گذشته به ۳۰۵ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال رسید که کاهش ۲۶۷ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریالی را نشان میدهد.

لازم به ذکر است سود خالص هر سهم نماد وبصادر از ۶۶۶ ریال در سال قبل به ۹ ریال در شش ماهه نخست سال جاری کاهش پیدا کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار