زیبایی تمام نشدنی حدیث فولادوند/ خانوم بازیگر روز به روز جذاب تر می شود!+ عکس

حدیث فولادوند تصویری از خودش را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.

به گزارش رصد روز، حدیث فولادوند فعالیت هنری را از کودکی آغاز کرد، در دوازده سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و در نمایش «گل‌های دوستی» روی صحنه رفت. وی برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود. او که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی اکنون خود را در بازیگری موفق می‌دید یک سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی مارال به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده هنرنمایی کرد.

همچنین درخشش حدیث فولادوند در تلویزیون با بازی در سریال تلویزیونی گمگشته آغاز شد. او همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی سال‌های خاکستری، دیوار شیشه‌ای، معصومیت ازدست‌رفته بازی کرده‌است. وی علاوه بر آن در نمایش مده‌آ نیز نقش‌آفرینی نموده‌است. حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ با رامبد شکرابی ازدواج کرد که این ازدواج در نهایت به طلاق انجامید.

حدیث فولادوند تصویر زیر را در صفحه شخصی اش منتشر کرد و نوشت:

+با آن همه بحران چگونه زنده ماندید؟

– رویا می‌بافتیم

7 29

ازدواج حدیث فولادوند
حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ و با رامبد شکرابی ۳۸ ساله ازدواج کرد اما بعد از سال ها زندگی مشترک (۱۲ سال) از یکدیگر جدا شدند. این زوج فرزندی ندارند.
رامبد شکرآبی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۷ فروردین ۱۳۵۱ در تهران است.

درخشش حدیث فولادوند در ژانرهای مختلف
حدیث فولادوند در اوایل بازیگری بیشتر در ژانرهای درام، جدی و اجتماعی حضور یافت و با اکران فیلمهای غزل، همکلاس، رز زرد و کما به ستارهٔ آن روزها تبدیل ‌شد اما مسیر بازیگری را با ایفای نقش در فیلم شاخه گلی برای عروس، کلاهی برای باران، چشمک، افراطی‌ها، داماد خجالتی، دزدان خیابان جردن تغییر داد.
این بانوی هنرمند در تلویزیون هم خوشش درخشید و با بازی عالی در فیلم های تاریخی و آثار داود میرباقری مانند مسافر ری، معصومیت ازدست‌رفته، مختارنامه بین مخاطبان به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.
مروری بر فیلم های حدیث فولادوند

معمای شاه به کارگردانی محمد رضا ورزی سریالی در ژانر تاریخی است که روایتگر داستان به قدرت رسیدن رضاشاه پهلوی و محمدرضاشاه پهلوی در تا پیروزی انقلاب اسلامی می باشد. در این سریال بازیگران زیادی ایفای نقش نمودند که ۱۲۰ نفر جزو بازیگران اصلی بوده اند.

حدیث فولادوند در معمای شاه نقش فوزیه همسر مصری محمد رضا شاه را ایفا نموده است، او در بخش هایی از این سریال بدون دیالوگ و تنها با میمیک صورت حس فوزیه را نسبت به نا‌به‌سامانی‌های ایران در آن روزگار و آزارهایی را که مردم می‌دیدند، نشان می داد.

 

کلاهی برای باران محصول سال ۱۳۸۵ به کارگردانی مسعود نوابی است که داستان دو نفر است که برای دزدی وارد خانه ای شده شاهد خودکشی دختری به نام باران می شوند و تصمیم می گیرند باران را از مرگ حتمی نجات دهند و….

در این فیلم سینمایی حدیث فولادوند در نقش باران در کنار هنرمندان طنازی چون رضا عطاران و سید جواد رضویان بسیار خوش درخشیده است.

معصومیت از دست‌رفته مجموعه‌ای تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۲ به کارگردانی داود میرباقری می باشد که روایتگر داستان شخصیتی ساختگی به نام شوذب از یاران سابق امام علی(ع) است که در کوفه خزانه‌دار امویان شد و با زنی مسیحی به نام ماریا ازدواج کرده اما سرانجام با حیله‌گری زنی یهودی به نام حمیرا، زندگی خانوادگی‌اش نابود می شود.

در این سریال زیبا حدیث فولادوند در نقش ربابه دختر حمیرا در کنار بازیگرانی چون امین تارخ ، سارا خوئینی ها ، فریبا کوثری ، داریوش فرهنگ و… ظاهر شده است که به طور اتفاقی با پسر شوذب، زید عاشق یکدیگر می شوند و زید در این راه کشته می‌شود.

شوذب هم دیوانه شده و ربابه را در مجلس عروسی‌اش می‌کشد.

فیلم گاهی واقعی در ژانر خانوادگی اجتماعی در سال ۱۳۸۵ به کارگردانی رامین لباسچی و تونی وانگ ساخته شده است.

در این فیلم حدیث فولادوند در کنار هنرمندانی چون تیم رزان، میترا لهراسب، آهو خردمند، حدیث فولادوند، منیژه محامدی، مهتاج نجومی و ثریا حلی و… نقش دختری کولی به نام یاس را بازی می کند که برای یافتن هویت اصلی اش به کشورش برمی گردد. درصحنه ای از این فیلم حدیث فولادوند با گریم زیبا و لباس های محلی در حال رقص است.

شاخه گلی برای عروس محصول سال ۱۳۸۳ به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی می باشد و داستان دو جوان است که دلبسته دختری به نام آزیتا شده‌اند و… .

در این فیلم حدیث فولادوند نقش آزیتا را بر عهده دارد و در کنار جواد رضویان، مجید صالحی، مهدی امینی خواه، رابعه اسکویی، زهره حمیدی، مهران رجبی ایفای نقش نموده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط