زیبایی چشمگیر طناز طباطبایی+ تصاویر

به گزارش رصد روز، طناز طباطبایی بازیگر معروف و خوش چهره سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. طناز طباطبایی ازآن دست سوپراستارهای همیشه در اوج و کم حاشیه اسـت. او سال پیش صفحه اینستاگرامی خودرا حذف کرد و مدتی هم از فضای مجازی فاصله گرفت اما ام...

به گزارش رصد روز، طناز طباطبایی بازیگر معروف و خوش چهره سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. طناز طباطبایی ازآن دست سوپراستارهای همیشه در اوج و کم حاشیه اسـت. او سال پیش صفحه اینستاگرامی خودرا حذف کرد و مدتی هم از فضای مجازی فاصله گرفت اما امسال با ساختن صفحه ای جدید البته زیر نظر یک ادمین، بـه این دنیای شلوغ مجازی بازگشت. در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی متولد ۲۰ / ۲ / ۱۳۶۲ می باشد

 

طناز طباطبایی در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در محله نیاوران تهران متولد شد. طناز طباطبایی بسیار اهل خانه و خانواده اسـت، مادرش را بسیار دوست دارد و بـه او شدیدا وابسته اسـت، تنها خواهر کوچک تر او لیلا نام دارد و بـه خواهرش خیلی علاقه‌مند اسـت، خواهر طناز طباطبایی در سینما هیچ فعالیتی ندارد، بلکه شغل اصلی او مترجمی زبان اسـت.

طناز طباطبایی

پدر طناز طباطبایی در عرصه تجارت آدم بسیار موفقی اسـت و در زمینه‌ی موسیقی نیز فعالیت دارد، طناز کارگردانی تئاتر خوانده، با موسیقی آشنایی دارد و گیتار می‌زند، مدتی هم کار نقاشی می‌کرد و کم و بیش نزد پدرش در عرصه بازرگانی فعالیت می‌کند.

طناز طباطبایی

ورود طناز طباطبایی به عرصه بازیگری

طناز طباطبایی بازیگری را از شرکت در کلاس‌هـای آزاد بازیگری شروع کرد. کـه هنوز یک ماه از کلاس‌هایش نگذشته بود کـه اولین تجربه خودرا در سن ۱۸ سالگی برای بازی در «جوانی» سعید سلطانی درسال ۸۰ انجام داد. خانواده‌اش برای ورود او بـه عرصه بازیگری مخالفتی نکردند و بیشتر همراهش بودند.

طناز طباطبایی

زندگی خصوصی طناز طباطبایی از زبان خودش

خانواده‌ای دارم کـه همیشه بـه مـن چند گزینه می‌دهند و می‌گویند انتخاب کن و هیچ‌گاه دست و پایم را برای انجام کاری نمی‌بندند. پدرم پس از انتخاب این راه بـه مـن گفت :دوست ندارم تـو از کوچه و بازار بازیگر شوی. دوست دارم تحصیلات آکادمیک داشته باشی و تصمیم گرفتم در دانشگاه کارگردانی نمایش و تئاتر بخوانم

طناز طباطبایی

دوستان اندک و گزیده‌ای دارم. بـه روانشناسی عشق می‌ورزم. انسان دلیر و آینده نگری هستنم و از زندگی عادی کینه دارم. در اوقات فراغت خود بـه گالری‌هـای عکس و نقاشی می‌روم، همینطور فیلم تماشا می‌کنم و کتاب می‌خوانم. زیاد آدم معاشرتی نیستم. منطق خاص خودم را دارم و براساس آن عمل می‌کنم،‌ حالا می‌خواهد بقیه خوششان بیاید یا نیاید و کمی عصبی هستم.

طناز طباطبایی

حساسیت طناز طباطبایی در انتخاب لباس

قبل از هر چیزی مهم‌ترین نکته اسانی با آن لباس اسـت. مـن هیچوقت هم طراح خاصی برای همه ی لباس هایم نداشتم. خودم را خوب می شناسم و می‌دانم چـه بپوشم بیشتر بهم می‌آید و طرفدار جدی سادگی هستم. روی حساب همه ی این‌ها انتخاب هایم را خودم انجام می‌دهم و از طراح هـای مختلف کـه کارهای متفاوتی دارند خرید می کنم.

ولی همیشه در همه ی آنها یک ویژگی بوده کـه بـه مدل و سبک و سلیقه مـن نزدیک بوده. مـن در مورد مد و لباس برخلاف خیلی ها کـه برندباز هستند و برند برای شان مهم اسـت ، این چیزها اهمیت ندارد و تنها مهم این اسـت لباسم ساده باشد و بتواند مدت زمان طولانی ازآن زیاد استفاده کنم. یعنی اینطوری نباشد کـه یکبار بپوشم و بعد در کمد خاک بخورد. مـن دوست دارم یک دست لباس را بارها بپوشم.

طناز طباطبایی

ازدواج و همسر طناز طباطبایی

اصلا بـه ازدواج فکر نمیکنم و اگر فرزندی هم داشته باشم بیشتر از خودم دوستش نخواهم داشت. بـه شدت از پیر شدن هراس دارم و دوست دارم همیشه جوان و شاداب باشم. نه تنها از پیرشدن جسم کـه از پیرشدن فکر نیز می‌ترسم و از یک جا ماندن و بیهوده بودن متنفرم.

طناز طباطبایی

هیچ وقت نگران نیستید برای مادر شدن دیر شود؟

این حرفی کـه هم اکنون می خواهم بگویم خیلی حرف رادیکالی اسـت شاید خیلیها با مـن مخالف باشند و البته خیلی مسئله شخصی اسـت، ولی تصورم این اسـت کـه با ازدواج و بچه‌دار شدن و با هر چیزی کـه از این دست بـه مـن اضافه میشود، انگار کـه مـن یک مرحله عقب می روم و این حس کهنگی بـه مـن دست خواهد داد کـه حالا دیگر هم اکنون تمام شدم و بچه‌ام از مـن مهم‌تر اسـت.

طناز طباطبایی

هم اکنون خودت نباید غذا بخوری و اول باید بچه‌ات را سیر کنی. همین حالا جیب خودت ممکن اسـت خالی باشد اما جیب بچه‌ات باید پر باشد. خودت نباید فلان کار را کنی کـه شوهرت بتواند فلان کار را کند. همین حالا مجبوری کار نکنی چون بچه کوچک داری و… راستش را بخواهید مـن یک ذره خود‌خواهم، نه خیلی خود‌خواهم. این خیلی خود‌خواه بودن و ترس از کهنه شدن باعث می شود کـه محتاط باشم

طناز طباطبایی

همیشه دوست دارم همه ی چیز تازه باشد. این خیلی خطرناک اسـت چون فکر میکنم اگر یک روزی کهنه شوم و بـه این باور برسم کـه کهنه شدم دچار افسردگی خیلی حاد می شوم کـه حتی ممکن اسـت بلایی سر خودم بیاورم. همه ی آرزوی زندگی‌ام هم همین اسـت کـه خداوند این تازگی را از مـن نگیرد.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی و آهسته و پیوسته قدم بر برداشتن

بیشترین چیزی کـه برایم مهم بوده این اسـت کـه مثل نقاشی باشم کـه اول باید نقاشی کلاسیک را بیاموزد و انجام دهد و مثلاً یک کوزه را درست طراحی کند و بکشد و بعد بـه آرامی بـه نقاشی حرفه ای و ماندگار تبدیل شود.

طناز طباطبایی

در مورد بازیگری هم مـن همین نظر را داشتم کـه اگر بـه آرامی قدم بر دارم و رشد کنم جایم محکم تر و تثبیت شده تر خواهد بودو خودم از خودم راضی تر خواهم بود. مـن هیچوقت فکر نمی کنم کـه تثبیت شدم و ماندم و تمام نمی‌شوم.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی و معیارهای انتخاب نقش

ویژه بودن کاراکتر اسـت و یکسری حرف‌هایی کـه کاراکترهای دیگر نمی‌توانند آنها را بزنند. شیوه انتخاب ثابتی یا شیوه کار ثابتی ندارد. بـه گفته خودش:”بستگی بـه فیلمنامه دارد” بازی در نقش یک سگ قطعا تجربه ای متفاوت برای هر بازیگری اسـت. دیدن بازی ستاره‌ای معروف در نقش یک سگ هم تجربه ای متفاوت برای علاقمندان بـه بازیگری و هنرهای نمایشی اسـت

طناز طباطبایی، ستاره سینما، با بازی در نقش “میلو” سگ محبوب «تن تن» روی دیگری از توانایی‌هایش رابه نمایش گذاشته اسـت. طباطبایی با کارنامه کاری درخشان و قابل دفاعی کـه ارائه داده اسـت ثابت کرده از شیفتگان تجربه‌هـای متفاوت اسـت. هم چنین اعتقادش براین اسـت کـه هر کاراکتری کـه یک بازیگر بازی میکند دنیای روانی خاصی برای خود دارد.

طناز طباطبایی

بازی طناز طباطبایی در تئاتر

تجربه بازی در تئاتر را داشته اسـت. دراین رابطه میگوید:” فضای تئاتر نسبت بـه سینما بـه مـن اجازه تجربه بیشتری میدهد. بـه اضافه این کـه مـن آن تجربیاتی کـه برای ورود و شناخت و یادگیری بازیگری در مدیوم سینما و تلویزیون لازم داشتم را پیدا کردم. مـن هنوز مدیوم تئاتر را خوب نمی‌شناختم و کمی با آن برخورد سینمایی می کردم.

طناز طباطبایی

اما در کارها یک شب هایی با تماشاچی بی واسطه حرف میزنم و این تجربه نفس بـه نفس بودن با تماشاگر را واقعا دارم لمس میکنم.” او بـه اصل ” کم دیده شدن ولی خوب دیده شدن” بسیار معتقد اسـت. و ترجیح میدهد ۱۰ نفر مخاطب در تئاتر داشته باشد اما همان ده نفر متفاوت بودن نقش وی را تایید کنند تا در سینما مخاطبی میلیونی داشته باشد و آن طور کـه باید و شاید عمل نکند.

طناز طباطبایی

علاقه طناز طباطبایی به سینما

بیشتر بـه سینما علاقمند اسـت و عاشق پرده نقره ایست. بنظر او سینما سبک بازی و ژانرو مدل متفاوتی از بازی را می‌طلبد، نمی توان این دو رابا هم مقایسه کرد زیرا شبیه بـه هم نیستند.

 

تاثیر گریم در بازی طناز طباطبایی

مـن بعنوان بازیگر باید بازی خودم را بکنم گاهی گریم هم میتواند کمک کند. چهره پردازی در جایگاه خودش خیلی خوب اسـت و میتواند کمک کند، اما بعنوان بازیگر خیلی اعتقاد ندارم چهره پردازی بـه بازی کمک کند.

 

تاثیر بازیگر مقابل طناز طباطبایی

از نظر طناز طباطبایی بازی نقش مقابل تاثیر زیادی روی او دارد و درباره تجربه در مقابل بازیگران کاربلد می گوید کاملا این احساس را می کردم کـه این عزیزان انرژی هـای زیادی بـه مـن هم منتقل میکنند، لذا ناخودآگاه اگر بازی مـن نقص داشت. یک دفعه ده پله بالا می آمدم بخاطر این کـه مـن هم پاسخ این انرژی رابه همان شدت می دادم.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی درباره کارهایش می گوید:طبق معمول افرادی کـه برای کارشان تلاش می‌کنند نسبت بـه آن کار غیرت نشان میدهند. پس در جایگاه نقد کردن نیستم زیرا بکار خود غیرت دارم و در موردش نمیتوانم صحبت کنم، بهتراست این نقد و بررسی ها رابه دیگران واگذارم.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی به هیچ چیز جز بازیگری فکر نمی کند

بـه هیچ تجربه دیگری جز بازیگری فکر نمی کنم چون باورم این اسـت کـه یک کار انجام بده اما آن یک کار را درست انجام بده. شاید چون یک کم کمال گرا هستم از انجام کارهای نصف و نیمه و غیر حرفه ای خوشم نمی‌آید.

طناز طباطبایی

مـن از گالری گردی، تماشای آثار هنری، تماشای فیلم تئاتر، کتاب خواندن و سفر ذهن و روحم را تغذیه می کنم تا بتوانم در کارم خلاق تر باشم. این ها بـه اضافه ورزش یوگا کـه پای ثابت برنامه روزانه زندگی مـن هستند.

طناز طباطبایی

صفحه اینستاگرام طناز طباطبایی tannaz.tabatabaeei@

در حال حاضر این صفحه تنها صفحه رسمی خانم طباطبایی در اینستاگرام اسـت و بـه دست ادمین بازرسی می شود، پیج هایی با نام ایشان ساخته شده اند و البته فالوورهای فراوانی هم دارند اما رسمی و واقعی نیستند. در آخر مروری داریم بر آخرین فعالیت هـای خانم طباطبایی در فضای مجازی.

طناز طباطبایی

او درباره این عکس نوشته: و هرگاه که خیل آوازخوانان و رقاصان و نی لبک زنان بـه سراغ شـما آمدند_، از کالای انها بخرید زیرا که این ها هم گرد آوران میوه و کندر اند، و انچه می آورند، اگر چـه از جنس رؤیاست، برای روح شـما خوراک و پوشاک اسـت. «پیامبر و دیوانه. جبران خلیل جبران».

او درباره این عکس نوشته: فعلاً دو خطای فاحش در کارنامه هیات انتخاب «کیوان کثیریان» حتی اگر خود احمد امینی، شاهرخ دولکو، رضا مقصودی و بهروز شعیبی«از اعضای هیات انتخاب جشنواره» اعتراف تلویزیونی کنند یا مکتوب بنویسند کـه فیلمی مثل “جان‌دار”«کـه فیلم خوبی اسـت و نه خیلی خوب» بـه لحاظ سینمایی از فیلم بی‌جانِ فیلمسازی کـه دیگر حتی سایه هم ندارد.

طناز طباطبایی

یا فیلم عجیب فیلمسازی کـه اخیرا دارد بـه صورت خودش و کارنامه‌اش تیغ میکشد، ضعیف‌تر اسـت، مـن قبول نمیکنم. یا این کـه فیلم قابل قبولی مثل «روسی» با چـه منطق و دلیلی باید از جشنواره بیرون بماند و شاهد حضور این دو فیلم بسیار ضعیف دربخش مسابقه باشد؟ قبول نمی کنم چون این دوستان رابه سینمافهمی و فیلم‌شناسی قبول دارم.

 

ابدا هم زیر بار بهانه‌هایی مثل سلیقه و این حرف‌ها نمی روم. تشخیص فیلم خوب از بد سلیقه‌ای نیست، معیار دارد، استدلال می خواهد. اگر یک داور مسابقه آشپزی، از اساس ماکارونی دوست نداشته باشد، حق ندارد یک ماکارونی کـه خیلی خوب پخته شده باشد را از مسابقه کنار بگذارد. سلیقه یک امر شخصی اسـت، ربطی بـه قضاوت ندارد.

او درباره این عکس نوشته: امیر جعفری همیشه بـه آقای مهر جویی می گفت تورو خدا یه هامون بنویسین مـن بازی کنم ، چی میشه مگه، آقای مهرجویی می خندید و رد می شد ، یه بار که امیر باز اصرار کرد، آقای مهرجویی گفت: پاشو خودت و جمع کن، خودت باش، خودت باشی از هامون جذاب تری، …??

او درباره این عکس نوشته: طناز طباطبایی سفیر پروژه خودمراقبتی انجمن حمایت از حقوق کودکان شد.

طناز طباطبایی

 

او درباره این عکس نوشته: عاشق بحث کردن با آدمهایی‌ام که خودت رو با خودت مواجه می‌کنن؛ و خودت رو بـه خودت نزدیک تَر. اونهایی که میشه تا صبح باهاشون بحث کرد و دعوا نشه، تا ابد پای حرفت بمونی و رفیق بمونن باهات، اونهایی که روش بحث کردن رو بلدن؛ روشی که توش کشف کردن وجود داره.

 

کشف خودت از خودت، اینکه خودت رو عمیق‌تَر درک می‌کنی، اینکه بفهمی وقتی عصبانی میشی چطوری زاویه‌ات رو عوض کنی، واز زاویه دیگه منظورت‌ رو بگی ،اینکه بـه خودت نگیری ؛ فکر کنی میشه زاویه دید جدیدی هم وجود داشته باشه ، نه خودت رو ثابت کنی، نه طرف رو قضاوت،عاشق این بحث کردن هام… ؛-» ??

دلنوشته

او درباره این عکس نوشته: دست نوشته عباس کیارستمی در دفتر یادداشتهای روزانه اش «١٣٧۶».

 

 

او درباره این عکس نوشته: بـه نظرتان بزرگترین شوک زندگی چیست؟ تولد ،اینکه از مادر جدا شوی. دوست دارید کجا زندگی کنید؟ در یک جای خیالی،کشور آرمانی خودم. بـه نظرتان خوشبختی دنیایی در چیست؟ این که همیشه بتوانم با کسانی که دوستشان دارم در تماس باشم.

 

طناز طباطبایی

پیوندم بازیبایی هـای طبیعت قطع نشود و در اختیارم کتابهای زیاد و صفحات موسیقی باشد بدترین کاستی هـای زندگی کدام اسـت؟ زندگی عاری از نوابغ شخصیت هـای داستانی مورد علاقتان را نام ببرید. آدم هـای رمانتیک و شاعرانه.آنها که تجلی آرمان اند،نه تقلید گر آن. «کتاب پروست و مـن»

 

طناز طباطبایی و همسرش

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

طناز طباطبایی

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از ۱۸ سالگی جلوی دوربین رفت و بعدا تجربه کار در تئاتر را نیز کسب کرد خانم بازیگر در هنرهای دیگری چون نقاشی و موسیقی هم فعالیت دارد

خانواده طناز طباطبایی و همسرش

طناز طباطبایی قمی در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده است ، تنها یک خواهر بزرگتر بنام «لیلا» دارد که مترجمی زبان خوانده و دکترای روانشناسی دارد

طناز طباطبایی

پدرش تاجر فرش و به شدت وابسته مادرش است که دبیر بازنشسته است

تحصیلات

ورودی سال ۱۳۸۱ دانشکده هنر و معماری آزاد است که از جمله اساتید وی مرحوم سمندریان، کیومرث مرادی ، احمد دامود ، ناظرزاده کرمانی و … بودند

از کلاس تا جلوی دوربین

در سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۸ ساله بود در کلاس های آزاد بازیگری هیوا شرکت کرد تا اینکه به یک ماه نرسیده بود که شانس در خانه اش را زد

او چند ماه بعد با همین کلاس های بازیگری برای بازی در سریال «جوانی» برای یزد به کارگردانی سعید سلطانی انتخاب شد و اولین تجربه بازیگری را بدست آورد

از سینما تا شهرت

در سال ۱۳۸۳ وقتی ۲۱ سال داشت در «فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا» به کارگردانی رسول صدر عاملی مورد توجه اهالی هنر قرار گرفت

سپس با سریال «میموه ممنوعه» سال ۱۳۸۵ در نقش غزاله به شهرت رسید

در ادامه هم با مجموعه های «قلب یخی» (فصل سوم) سال ۱۳۹۱ و یکسال بعد با سریال خانگی «شاهگوش» در نقش گندم نیز بسیار خوش درخشید

بهترین بازیگر کمدی

در سال ۸۸ برای بازی در فیلم «صداها» جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن را از جشن منتقدان گرفت و با سریال «پرانتز باز» برنده جایزه بهترین بازیگر کمدی تلویزیون شد

علاقه به ازدواج

قبلا بر این باور بودم که ازدواج کردن عاملی برای محدودیت فعالیت هنری ام است و باعث می شود یک مرحله به عقب برگردم اما حالا به ازدواج فکر می کنم

از وقتی سی سالگی را رد کردم بیشتر آرام شدم و به زندگی فکر می کنم البته اینکه بروی بگردی شوهر خوشتیب و پولدار پیدا کنی را قبول ندارم و همان نگاه ازدواج سنتی را بیشتر می پسندم

معرفت در رفاقت

وفاداری را نسبت به دوستانش به حد کمال می رساند تا جایی که در خوشی و ناخوشی آنها را ترک نمی کند و برای خوشحال کردنشان کم نمی گذارد

موسیقی و نقاشی

خانم طباطبایی بجز بازیگری در عرصه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد ، او گیتاز میزند و در کنار آن به هنر نقاشی هم می پردازد

نسبت با بهنوش طباطبایی

طناز طباطبایی قمی هیچ نسبتی با بهنوش طباطبایی دیگر بازیگر زن و مرحوم علی طباطبایی (بازیگر) ندارد و صرفا یک تشابه اسمی می باشد

سادگی در پوشش

همیشه دوست دارم در لباس هایم راحت باشم ، تا جایی که امکانش باشد نمی گذارم لباس های خیلی رنگی با پارچه های پر زرق و برق برایم بدوزند

جنجال بارداری

مدتی پیش انتشار عکسی جالبی زیر از خانم طباطبایی با تیتر حامله بودن وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد اما ایشان ازدواج نکرده و صرفا کمی اضافه وزن داشت

لجبازی سالی یکبار

دوستانش می گویند شاید در سال یک یا نهایت دو بار طناز لجباز می شود اما خودش معتقد است این لجبازی بسته به شرایط گاهی پر رنگ و ادامه تر هم می شود

از عارف تا روحانی

خانم طباطبایی در ۱۳۹۲ جزء ۱۴۰ هنرمندی بود که با نوشتن طوماری از انصراف محمدرضا عارف به نفع حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند

ایشان در سال ۱۳۹۶ هم از هنرمندانی حامی نامزدی روحانی بود

سیمرغی که ندادند

من سر فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی زنند» سال ۱۳۹۱ فکر می کردم حداقل برای بازیگر نقش اول جشنواره فجر نامزد می شوم اما نشدم

آن نامزدی در نخستین حضورهای من در جشنواره فیلم فجر می توانست راه را برای من باز کند یا دلگرمی برایم باشد

سیمرغ بعد از ۱۵ سال

خانم بازیگر در سال ۱۳۹۶ تندیس بهترین بازیگری نقش مکمل زن را از یازدهمین دوره جشن منتقدان سینمای ایران برای بازی در فیلم ویلایی ها گرفت

او بعد از پانزده سال حضور در سینما ، سال ۱۳۹۸ در ۳۶ سالگی اولین سیمرغ بلورین خود را بعنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «شنای پروانه» بدست آورد

از دوستان اندک تا فیلم دیدن

دوستان اندک و گزیده ای دارم ، زیاد آدم معاشرتی نیستم ، به روانشناسی عشق می ورزم و انسان آینده نگر و جسوری هستم و از زندگی عادی متنفرم

اوقات فراغتم به گالری های عکاس و نقاشی می روم و همینطور کتاب می خوانم و فیلم می بینم

تحصیل بخاطر پدر

پدرم پس از انتخاب راه بازیگری به من گفت دوست ندارم تو از کوچه و بازار بازیگری شوی ، دوست دارم تحصیلات آکادمیک داشته باشی ، به همین دلیل تصمیم گرفتم در دانشگاه کارگردانی نمایش و تئاتر بخوانم

تجربه تئاتر

تجربه بازی در تئاتر را هم دارم ، فضای تئاتر نسبت به سینما به من اجازه تجربه بیشتری می دهد اما علاقه خودم سینماست و عاشق پرده نقره ایم

تمام افتخارات

● سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول برای فیلم «زن بی‌ رویا» از جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰

● سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن از فیلم «شنای پروانه» از جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۸

● بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «ویلایی‌ ها» از جشنواره فیلم یزد ۱۳۹۶

● بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌ زنند» از جشنواره بین‌ المللی فیلم فیجی ۱۳۹۴

● بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌ زنند» از جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو ۱۳۹۳

● بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌ زنند» از جشن حافظ (بخش سینما) ۱۳۹۳

● بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌ زنند» از جشنواره زنان مستقل آمریکا ۱۳۹۲

● بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌ زنند» از جشنواره فیلم فجر (شهرستانها در کرمان) ۱۳۹۱

● بهترین بازیگر نقش اول زن فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌ زنند» از جشنواره فیلم فجر (شهرستانها در سنندچ) ۱۳۹۱

● تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «ویلایی‌ ها» از جشن انجمن منتقدان سینمای ایران ۱۳۹۱

● تندیس بهترین بازیگر نقش اول برای فیلم «زن مرهم» از جشن انجمن منتقدان سینمای ایران ۱۳۹۰

● تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «صداها» از جشن انجمن منتقدان سینمای ایران ۱۳۸۸

کارهای سینمایی

● دیشب باباتو دیدم آیدا – ۱۳۸۳

● چهار انگشتی – ۱۳۸۵

● دماغ – ۱۳۸۶

● جعبه موسیقی – ۱۳۸۶

● شب زده – ۱۳۸۶

● میزاک – ۱۳۸۷

● پسر تهرانی – ۱۳۸۷

● صداها – ۱۳۸۷

● شیرین – ۱۳۸۷

● طهران تهران – ۱۳۸۸

● مرهم – ۱۳۸۹

● سرسپرده –  ۱۳۸۹

● پریناز – ۱۳۸۹

● گزارش یک جشن – ۱۳۸۹

● نارنجی پوش – ۱۳۹۰

● هفتم – ۱۳۹۰

● هیس! دخترها فریاد نمی ‌زنند – ۱۳۹۱

● قطعه‌ ای از سکوت – ۱۳۹۲

● ساکن طبقه وسط – ۱۳۹۲

● پنجاه قدم آخر – ۱۳۹۲

● آرایش غلیظ – ۱۳۹۲

● رخ دیوانه – ۱۳۹۳

● مرگ ماهی – ۱۳۹۳

● بیست هفته – ۱۳۹۴

● خشم و هیاهو – ۱۳۹۴

● اروند – ۱۳۹۴

● ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا – ۱۳۹۵

● ویلایی ‌ها – ۱۳۹۵

● میلیونر میامی – ۱۳۹۵

● طلا – ۱۳۹۷

● روسی – ۱۳۹۸

● شنای پروانه – ۱۳۹۸

● خورشید – ۱۳۹۸

● بی رویا – ۱۳۹۹

کارهای تلویزیونی

● ذبیح – ۱۳۷۹

● جوانی – ۱۳۸۰

● رانت خوار کوچک – ۱۳۸۲

● در چشم باد – ۱۳۸۵

● میوه ممنوعه – ۱۳۸۶

● پرانتز باز – ۱۳۸۸

طناز طباطبایی و همسرش

شبکه خانگی

● قلب یخی (فصل سوم) – ۱۳۹۱

● کلاه قرمزی ۹۲ – ۱۳۹۲

● شاهگوش – ۱۳۹۲

● یاغی – ۱۴۰۱

تئاتر

طناز طباطبایی و همسرش

● درس – ۱۳۹۰

● کمی بالاتر – ۱۳۹۰

● تن ‌تن و راز قصر مونداس – ۱۳۹۱

● باغبان مرگ – ۱۳۹۲

● نامه ‌های عاشقانه از خاورمیانه – ۱۳۹۵

● تروما – ۱۳۹۷

● جنایات و مکافات –

۱۳۹۸

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار