ساختن «ایران قوی»، با تلاش و نوآوری گروههای مختلف ذی نفع

مدیرعامل گروه توسعه ملی : برای ساختن ایرانی قوی نیازمند این هستیم تا تمامی گروه‌های مختلف، با کار، تلاش و نوآوری خود حرکت کنند.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی، حسین مدرس خیابانی، مدیرعامل گروه توسعه ملی در نشست کارشناسان گروه تعیین هدف، شناخت اولویت ها و تلاش در جهت نیل به شاخص های عملکرد را مستلزم روحیه کاری و نوآوری مجموعه کارشناسان عنوان نمود.

وی نوع نگرش، علاقه به کار و تلاش مستمر کارشناسان را عوامل موفقیت سازمان‌ها ارزیابی و اشاره کرد: کارشناسان حاضر در سازمان، بخشی از دانش و تخصص یک مجموعه به حساب می‌آیند و مدیران به اعتبار این مجموعه کارشناسی، تصمیمات لازم را اتخاذ می نمایند.

مدرس خیابانی صداقت ، مهارت حل مسئله و روحیه تحول آفرینی را از جمله ابزارهای موثر در حرکت صحیح سازمان‌ها دانسته و با اشاره به ضرورت تقویت ارتباطات دوسویه میان سازمان و کارشناسان و نیز اعتماد به بدنه کارشناسی، رمز موفقیت گروه را متاثر از انگیزه و ارتقای حس تعهد کارشناسان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه شرایط گروه توسعه ملی نسبت به سنوات قبل از لحاظ رویکرد و کارکرد بسیار متفاوت شده است، اصل تحول و حرکت درست در مسیر تعیین شده و حصول دستاوردهای شرکت‌های تابعه را ماحصل تلاش تک تک اعضای خانواده گروه توسعه ملی عنوان کرد.

مدرس خیابانی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در گروه توسعه ملی اظهار امیدواری کرد: فتح قله‌های افتخار توسط گروه توسعه ملی و نیل به چشم انداز ترسیم شده در سند راهبردی، به همت کارشناسان و مدیران گروه قابل دستیابی است؛ اما شرط آن، مدیریت هوشمند در تمامی رده‌های مسئولیتی، تقویت مشارکت و تعهد تمامی کارشناسان و کارکنان گروه است.

وی، تغییر و تحول را حاصل اندیشه، کار مستمر و تلاش موثر در جهت ایفای ماموریت های محوله به کارشناسان دانست و به تقویت حس انگیزش آنان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نقش بدنه کارشناسی در سازمان ها، شأن حضور و وجه اشتراک کارشناسان یک مجموعه را که با سلایق و افکار و رویکردهای گوناگون مشغول خدمت هستند، تقویت هم‌افزایی دانست و گفت: بها دادن به نظرات کارشناسی در یک مجموعه یک ضرورت به شمار می رود و باید بر این نکته تاکید کرد که کارشناسان به مدیریت مجموعه‌ها اعتبار می بخشند.

مدیرعامل گروه توسعه ملی در ادامه افزود: برای ساختن ایرانی قوی، نیازمند آن هستیم که گروهها و افراد مختلف با کار، تلاش و نوآوری خود، موانع توسعه را از پیش روی کشور بردارند.

مدرس خیابانی گفت: امروز در سازمان های نوآور و ایده پرداز، سهم اندیشه یک درصد و کار و تلاش ۹۹ درصد است؛ به نحوی که بدون کار و تنها با تکیه بر ایده و فکر، نمی‌توان به اهداف مورد نظر سازمان دست یافت.

همچنین زرگری، کارشناسان را مغز متفکر سازمان دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همفکری، هم افزایی و بهره گیری از دانش، تخصص و آگاهی‌های روز بتوان به اهداف مورد نظر و هدایت صحیح گروه توسعه ملی به عنوان یک مجموعه بزرگ اقتصادی کشور دست یافت.

در پایان جلسه کارشناسان گروه توسعه ملی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در موضوعات مختلف اشاره کردند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط