سحر ذکریا خبر از عاشق شدنش داد!+ عکس

سحر ذکریا، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار خبری در قالب استوری اینستاگرام خبرساز شد و توجه کاربران فضای مجازی را به خودش جلب کرد.

به گزارش رصد روز، سحر ذکریا، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار خبری در قالب استوری اینستاگرام خبرساز شد و توجه کاربران فضای مجازی را به خودش جلب کرد.

 

سحر ذکریا نوشت:

0 4 1 4

سحر زکریا (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی است. او با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی در پناه تو (۱۳۷۴) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای گوناگون آزمود. اما با بازی در فیلم مردی از جنس بلور (۱۳۷۷) و نقش همسر رابین هود در مجموعهٔ قطار ابدی (۱۳۷۸–۱۳۷۹) و مجموعه پاورچین (۱۳۸۱–۱۳۸۲) به شهرت رسید. همچنین کارهای دیگر او شامل مجموعه‌های تلویزیونی مرد دوهزارچهره (۱۳۸۸)، قهوه تلخ (۱۳۸۹)، در حاشیه (۱۳۹۳-۱۳۹۴) می‌باشد.

سحر زکریا تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارد. مادرش اهل شمال ایران و پدرش اهل اراک است. پدر سحر زکریا مهندس برق بود و به همین دلیل خانواده او تا پنجم ابتدایی در شهرهای مختلفی زندگی می‌کردند. سحر زکریا در گیلان به دنیا آمد، اما پدرش شناسنامه او را از اراک گرفت.

ممنوع‌الفعالیت شدن
در بهمن ۱۳۹۹ سحر زکریا در پی درگذشت علی انصاریان در صفحه شخصی خود به نخریدن واکسن کرونا اعتراض کرد که باعث واکنش تند در ۲۰:۳۰ شد. او در فروردین ۱۴۰۰ با انتشار ویدیویی اعلام کرد که به دلیل این اعتراض ممنوع‌الفعالیت شده‌است.

عدم دریافت دستمزد
در فروردین ۱۴۰۰ سحر زکریا با انتشار ویدیویی از عدم پرداخت دستمزد خود برای بازی در سریال قهوه تلخ گفت. وی همچنین در صفحه اینستاگرام خود نمونه‌ای از تهدیدها از سوی اطرافیان مهران مدیری را نشان داد.

سحر زکریا، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در سریال «در پناه تو» آغاز کرد. او سپس در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای مختلفی به ایفای نقش پرداخت و با بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» دیده شد.

 

سحر زکریا با بازی در نقش همسر رابین هود در سریال «قطار ابدی» به شهرت رسید و با سریال «پاورچین» به محبوبیت رسید. سحر زکریا در سال‌های بعد در مجموعه‌های تلویزیونی دیگری مانند مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ و در حاشیه نیز بازی کرد. او همچنین در فیلم‌های سینمایی متعددی نیز ایفای نقش کرده است.

 

سحر زکریا بازیگر ایرانی
وضعیت تاهل سحر زکریا
سحر زکریا ازدواج نکرده و همچنان مجرد است. سحر زکریا می‌گوید که در تمام این سال‌ها کسی را پیدا نکرده که بتواند با او آرامش پیدا کند. او می‌گوید که هیچ‌وقت آرزوی پوشیدن لباس عروس و گرفتن جشن عروسی را نداشته است. او همیشه دوست داشته که به جای اینکه خودش را یک عروس زیبا تصور کند، در مقام یک زن موفق ببیند.

 

سحر زکریا دلیل ازدواج نکردن خود را سخت‌گیری در این موضوع می‌داند. او می‌گوید که مسائل کاری و تحصیلی‌اش در اولویت بوده است و همچنین ممکن است که هنوز فرد مورد نظرش را پیدا نکرده باشد. او معتقد است که نباید به خاطر ترس از تنهایی یا اینکه سایر دوستانش متاهل شده‌اند، تن به هر ازدواجی داد.

 

متاسفانه بعضی از خانم‌ها به جای اینکه به دنبال عشق و علاقه باشند، به دنبال پول و ثروت می‌روند. آنها فکر می‌کنند که ازدواج فقط برای تامین نیازهای مالی آنهاست. اما این اشتباه است. یک زن باید در درجه اول مستقل باشد. استقلال مالی به شما عزت نفس می‌دهد و دیگر مجبور نیستید با انگیزه مالی ازدواج کنید. در این صورت، ازدواج از سر عشق و علاقه اتفاق می‌افتد. ازدواج یک اتفاق است که نمی‌توان برای آن برنامه‌ریزی کرد. این اتفاق در شرایط خاص خود رخ می‌دهد. بنابراین، نباید به خاطر سن یا موقعیت خود، نگران ازدواج باشید.

آثار سحر زکریا

مجموعه تلویزیونی 
۱۳۷۴ در پناه تو
۱۳۷۶ قطار ابدی
۱۳۷۷ دنیای شیرین دریا
۱۳۷۸کژدم۳۳
۱۳۷۹همسفر
۱۳۷۹جوان امروز
۱۳۸۰ پرونده‌های مجهول
۱۳۸۱باران عشق
۱۳۸۱ پاورچین
۱۳۸۲ او مثبت
۱۳۸۳ مروارید سرخ
۱۳۸۴ برای آخرین بار
۱۳۸۷ جاده دردست تعمیر
۱۳۸۷ مرد دوهزار چهره
۱۳۹۱ میلیاردر
۱۳۹۳ درحاشیه۱
۱۳۹۴ در حاشیه۲
—-
سینما 
۱۳۷۷ مردی از جنس بلور
۱۳۸۱ پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی)
۱۳۸۴ تله
۱۳۸۵ اگه می‌تونی منو بگیر
۱۳۸۶ زن دوم
۱۳۸۶ اگه می تونی منو بکش
۱۳۸۶ چیزی شبیه معجزه
۱۳۸۷ دلداده
۱۳۸۸ لج و لجبازی
۱۳۸۸ اسرار پدری
۱۳۸۹ زنان ونوسی، مردان مریخی
۱۳۹۰ درباره زندگی
۱۳۹۲ واقعیت پوشالی
۱۳۹۷ بازیوو
۱۳۹۷ جانان
—-

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط