سلامت سرمایه های انسانی اولویت اول شرکت است

رضا جعفری مدیرعامل ، سید داود حسینی عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران بیمه دانا با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن بازدید از خط تولید،  با مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی و مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجت...

به گزارش رصد روز، مهندس رخصتی در این دیدار با اشاره به اینکه در شرایطی کنونی هدف دشمن تحریم و ضربه زدن به اقتصاد کشور است و تولید یک رکن مهم برای مقابله با توطئه های دشمنان می باشد، گفت : در این شرایط ذوب آهن اصفهان توانسته تولید خود را افزایش دهد و این نشان از همت پولادمردان این شرکت است .

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه سلامت سرمایه های انسانی اولویت اول شرکت است،گفت : موضوع درمان و سلامت کارکنان  بسیار مهم است و ذوب‌آهن هرچه می‌تواند بایستی هزینه کند تا مسئولیت خود در قبال تلاشگران این شرکت را به انجام برساند.
دکتر جعفری مدیر عامل بیمه دانا نیز با اشاره به اینکه توسعه همکاری های فی مابین و ارتقاء سطح کیفی تعاملات از اهداف این جلسه بود گفت : ذوب آهن اصفهان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات فولادی کشور می باشد که در منطقه بی نظیر است و بی شک یکی از افتخارات کشور، وجود این مجموعه و تولیدات آن است .
وی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان رکن اساسی تولید فولاد در کشور است یاد آور شد : این مجموعه عظیم صنعتی یکی از مهمترین صنایع اثرگذار در بخش تولید و اقتصاد کلان کشور می باشد و از تمامی زحمت کشان و پولادمردان ذوب آهن اصفهان قدردانی می کنم که باعث برافراشته شدن پرچم صنعت هستند .
مدیر عامل بیمه دانا افزود : مسئولین ذوب آهن توجه خاصی به سرمایه های انسانی خود دارند و در این راستا تلاش شد که بهترین خدمات برای شاغلین و بازنشستگان این مجموعه در نظر گرفته شود .
وی افزود : امنیت یکی از عناصر مهم برای تولید است و در این راستا باید ریسک ها و خطراتی که سازمان را تهدید می کند شناخت و آن را تحت پوشش بیمه قرار داد و در واقع بیمه گذاران با قبول این ریسک، تولید را حفظ می کنند .
احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی ذوب آهن نیز به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و ریسک های متعدد در حوزه کسب و کار اشاره کرد و گفت : نقش شرکت های بیمه در پوشش ریسک های حاکم بر کسب و کار  در زمینه های مختلف بسیار مهم است و می تواند تاثیر گذار باشد و این جلسه به همین منظور انجام شد . وی ارتقاء سطح کیفی بیمه کارکنان را یکی از مهمترین موضوعات مورد بررسی در این جلسه دانست و افزود :  پوشش درمانی شاغلین و بازنشستگان و محاسبه اموال و دارایی های شرکت به منظور پوشش این ریسک ها موضوع این جلسه بود که به نتایج مثبتی در این موارد رسیدیم .

مطالب مرتبط

آخرین اخبار