سهمیه بنزین مرداد ماه امشب واریز می شود

سهمیه بندی بنزین از ساعت صفر در روز جمعه ، 24 آبان 1388 براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه ، برای کلیه وسایل نقلیه بنزین - 1500 تومان و هر لیتر بنزین رایگان 3000 تومان و سوپر بنزین 3500 تومان .

به گزارش رصد روز ،سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: سهمیه بنزین برای مرداد ماه ۱۴۰۰ نیمه شب امشب و بدون تغییر نسبت به ماههای گذشته در کارت سوخت صاحبان خودروهای شخصی و موتورسیکلت واریز می شود.

فاطمه کاهی با بیان اینکه در ماه جاری نیز مانند ماه های گذشته ۶۰ لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت ها با قیمت ۱۵۰۰ تومان پرداخت می شود ، اظهار داشت: سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی طبق برنامه و جدول سهمیه مدیریت مصرف سوخت واریز می شود.

وی افزود: طبق مهلت ۹ ماهه تعیین شده برای ذخیره سهمیه سوخت خودرو ، سهمیه سپرده سوخت خودروهای شخصی که سقف ۹ ماهه آنها تکمیل شده و به سقف ذخیره ۵۴۰ لیتری رسیده است ، اضافه نمی شود ؛ بنابراین ، مالک هر خودرو فقط می تواند سهمیه ۹ ماه گذشته (۵۴۰ لیتر برای خودروهای سواری و ۲۲۵ لیتر برای موتورسیکلت ها) را در کارت سوخت شخصی خود پس انداز کند.

سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی با تأکید بر اینکه ۹ ماه این مدت کاهش نیافته است ، گفت: هموطنان همچنان می توانند سهمیه واریزی خود را تا ۹ ماه در کارت های سوخت پس انداز و مصرف کنند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار