سومین هفته رکودی بورس تهران

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر نسبت به هفته پیشین کاهش یافت. به گزارش رصد روز، بازار سهام در این هفته نیز برای سومین هفته متوالی با افت ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به ر...

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر نسبت به هفته پیشین کاهش یافت.

به گزارش رصد روز، بازار سهام در این هفته نیز برای سومین هفته متوالی با افت ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۱۳ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان افزایش یافت. اما در روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به ۱۱ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان رسید.

روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. اما در دو روز بعدی، ارزش معاملات روند نزولی داشت. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به ۱۲ هزار و ۸۷۶ میلیارد تومان کاهش یافت.

روز چهارشنبه نیز روند نزولی ارزش معاملات خرد ادامه داشت و با افت ۶ درصدی به ۱۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۱۲ هزار و ۶۰۷ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۱۴ هزار و ۳۶۴ میلیاردی هفته پیشین، افت ۱۲ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در نخستین روز هفته، نماد پی‌پاد بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای خزامیا، وبملت، خساپا و دی در رتبه‌های بعدی بودند. بیشترین حجم معاملات بازار نیز به دی اختصاص داشت. روز یکشنبه نیز دی در صدر جدول حجم معاملات بود و بیشترین ارزش معاملات به فایرا، وبملت و پی پاد تعلق داشت.

روز دوشنبه، بانک ملت در صدر بازار بود و پرمعامله ترین سهم بود.

سه‌شنبه نیز وبملت بیشترین ارزش معاملات را داشت و شپنا بیشترین حجم معاملات بازار را به خود اختصاص دادند.

در آخرین روز معاملاتی هفته نیز، نماد وبملت برای سومین روز متوالی در صدر جدول ارزش معاملات بود. در جدول ارزش معاملات نمادهای شپنا، پی پاد، شتران و شبندر در پی وبملت بودند. در جدول حجم معاملات نیز شستا، دی، وبملت، خودرو و خساپا بالانشین بودند.

بورس

مطالب مرتبط