سپهر حیدری عکس منشوری همسرش را منتشر کرد!

به گزارش رصد روز، آرام جوینده در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است. فرزند بزرگ این زوج ۴ سال دارد و فزرند کوچکشان یکساله است. آرام جوینده قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. آ...

به گزارش رصد روز، آرام جوینده در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است. فرزند بزرگ این زوج ۴ سال دارد و فزرند کوچکشان یکساله است. آرام جوینده قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. آرام جوینده همسر سپهر حیدری مورد توجه فعالان مد قرار دارد. آرام جوینده از فعالان فضای مجازی است. برخی اعتقاد دارند آرام جوینده قبل از عمل چهره ای متفاوت داشت که البته سوابق تصاویر او در فضای مجازی این موضوع را تأئید نمی کند.

در روزهای گذشته استوری های جنجالی سپهر حیدری علیه تیم سپاهان واکنش های متفاوتی را برای او در فضای مجازی در پی داشت.چرا که اغلب کاربران و حتی هواداران پرسپولیس به او خرده گرفته اند که دیگر زمان کری خوانی و توهین به تیم های مقابل منسوخ شده است.اما ظاهرا این انتقاد ها در حیدری تاثیری نداشته است، چرا که او این روزها جز مطالب عاشقانه برای همسرش و رجز خوانی برای تیم های مقابل پرسپولیس عملکرد دیگری در فضای مجازی ندارد.استوری عاشقانه و احساسی سپهر حیدری برای همسرشبا این وجود ساعاتی پیش کاپیتان سابق پرسپولیس با انتشار تصویری از آرام جوینده به او ابراز علاقه فراوان کرده است.

این در حالی است که آرام جوینده در روزهای اخیر با انتشار پستی از استایل و چهره جدید اش با کتی صورتی رونمایی کرده بود.

حالا حیدری با باز نشر همان تصویر خاص خطاب به همسرش نوشته است: عشق ابدی من.

آرام جوینده و سپهر حیدری

 

مطالب مرتبط