سپیده خداوردی موهایش را تراشید+ عکس

به گزارش رصد روز،  سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران است. سپیده خداوردی همچنین نوازنده و شاعر است. سپیده خداوردی تحصیل کرده هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. سپیده خد...

به گزارش رصد روز،  سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران است. سپیده خداوردی همچنین نوازنده و شاعر است. سپیده خداوردی تحصیل کرده هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. سپیده خداوردی تجربه نوازندگی در ارکستر ملی و چاپ کتاب شعر هم دارد. ​سپیده خداوردی در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است.

بیش از دو دهه از حضور سپیده خداوردی در دنیای بازیگری می گذرد و او همچنان در این حوزه پرکار است. در این رابطه همین دیروز او تصویری منتشر کرد و خبر از حضورش از در بندرعباس داد. سپیده خداوردی گفته بود که برای حضور در یک پروژه سینمایی در این شهر حاضر شده است. اما اطلاعاتی در این رابطه نداد.

در کنار این حضور مداوم، او با حواشی متعددی نیز روبرو بوده است. مهم ترین آن ها نیز شایعه طلاق سپیده خداوردی از همسرش بوده که بارها مطرح شده است. اما او در تصویر تازه ای که در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده، نشان می دهد که حلقه و انگشتر ازدواج  در دست چپ اش دارد و با این روش به ادعاها پایان داده است.

سپیده خداوردی

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار