سکانس جنجالی فیلم سینمایی دوزیست+ ویدئو

به گزارش رصد روز، سکانس جنجالی فیلم سینمایی دوزیست را با هم می بینیم.     View this post on Instagram   A post shared by حواشی هنرمندان (@hashiyeh) «دوزیست» با بازی جواد عزتی، پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، الها...

به گزارش رصد روز، سکانس جنجالی فیلم سینمایی دوزیست را با هم می بینیم.

 


«دوزیست» با بازی جواد عزتی، پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، الهام اخوان، مجید نوروزی با هنرمندی سعید پورصمیمی و مانی حقیقی از امروز ۲۰ مرداد ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و ۲ تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده اما کارگری که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد؛ در حالی که عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند. این کارگر دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دختر خاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

از بازیگران دوزیست می‌توان به جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، الهام اخوان، سعید پورصمیمی، مانی حقیقی و پژمان جمشیدی اشاره کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط