سکوت سازمان بورس انرژی در خصوص فیش نجومی یکی از مدیران ارشد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزهای گذشته شاهد انتشار فیش نجومی یکی از مدیران ارشد سازمان بورس انرژی بودیم. ارقام درج شده در این فیش حقوقی آنقدر تعجب آور بود که اگر بنا باشد آن را با فیش یکی از کارمندان سطوح میانی در یک سازمان هم تراز مق...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزهای گذشته شاهد انتشار فیش نجومی یکی از مدیران ارشد سازمان بورس انرژی بودیم. ارقام درج شده در این فیش حقوقی آنقدر تعجب آور بود که اگر بنا باشد آن را با فیش یکی از کارمندان سطوح میانی در یک سازمان هم تراز مقایسه کنیم شاهد شکاف عمیقی خواهیم بود که تنها به ایجاد فضای ناهمگون اداری می انجامد.

کارانه ۸۴ میلیون تومانی این مدیر ارشد در کنار خالص دریافتی نشان می دهد که اگر چنین مسئله ای برخلاف روال مرسوم در این سازمان بوده جا دارد سازمانهای نظارتی به این موضوع ورود کرده تا مشاهده چنین مسائلی باعث تکدر خاطر احدی از مردم نشود.

در این باره خبرنگار رصد روز با سازمان بورس انرژی تماس گرفت تا از صحت و سقم قضیه مطلع شود که پس از یک روز معطلی در پروسه پاسخگویی نهایتاً گفته شد که سازمان بورس انرژی در این باره فعلاً سکوت می کند.

هرچند که پس از چند روز از انتشار این فیش حقوقی به نظر می رسد که سکوت جایز نیست و باید توضیحات شفافی در این باره ارائه شود اما تا همین جا می توان این سؤال را مطرح کرد که چطور در یک سازمان که از پاسخگویی شفاف به یک رسانه شانه خالی می کند می توان انتظار عملکرد شفاف در سایر حوزه ها را داشت؟

 

فیش حقوقی علی نقوی مدیرعامل بورس انرژی

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

میثم

پاسخ دادن

۲۲ آبان ۱۴۰۰


لعنت بر شما قوم بی لیاقت پارتی باز بی وجدان

احسان

پاسخ دادن

۲۳ آبان ۱۴۰۰


سکوت میکنند تا پارتی های عزیزشون جمع کنند این ماجرا رو یعنی این همه مردم تو بورس متضرر شدن یک نفر نباید پاشخگو باشه؟ یعنی هرکی هر چقدر خواست ببره و بخوره هیچ نظارت و هیچ تنبیهی نباید باشه؟ مملکته داریم؟؟

آخرین اخبار