شروع بار ترافیکی در بزرگراه همت و بابایی/ اجرای طرح جناغی ادامه دارد

به گزارش رصد روز، سرهنگ محمد رازقی اظهار کرد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع)...

به گزارش رصد روز، سرهنگ محمد رازقی اظهار کرد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک هستند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ رازقی افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

وی تاکید کرد: طرح جناغی‌ در شهر تهران هنوز ادامه دارد و رانندگان در هنگام ورود به رمپ‌ها و خروجی‌ها می‌بایست پشت سر دیگر رانندگان در صف ورود قرار گرفته و نظم و انضباط ترافیکی را می‌بایست رعایت کنند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار