شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج و بیمارستان

شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج و بیمارستان وارد فاز تازه ای شد. عنوان شده که دکتر هاشمیان ، پزشک معالج وی ، در تعیین زمان جدا شدن ونتیلاتور اشتباه کرده است. 

به گزارش رصد روز ، شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج و بیمارستان وارد فاز تازه ای شد. اکنون با گذشت بیش از پنج ماه از مرگ مرحوم انصاریان ، مادر مرحوم پرونده مرگ فرزندش را پیگیری کرده و برای تحقیقات جدی از پزشک و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است.

 

جزئیات شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج و بیمارستان

 

مدتی پس از درگذشت مرحوم انصاریان بود که موضوع قصور پزشکی در روند درمان وی مطرح شد و عنوان شد که دکتر هاشمیان ، پزشک معالج وی ، در تعیین زمان جدا شدن ونتیلاتور اشتباه کرده است.

این داستان ابتدا توسط داماد خانواده انصاریان مطرح شد و سپس محمد حسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر به آن پرداخت که با واکنش تند دکتر هاشمیان همراه بود و حاشیه هایی را به همراه داشت.

شکایت خانواده انصاریان از پزشک معالج و بیمارستانی که وی تحت معالجه قرار گرفت در دادستانی ثبت شده و موضوع باید به صورت تخصصی بررسی شود.

و پرونده پزشکی متوفی باید به دقت بررسی شود و روند درمان وی از زمان بستری شدن در بیمارستان تا روز فوت مورد ارزیابی قرار گیرد تا مشخص شود داستان قصور پزشکی در این زمینه صحت دارد یا خیر.

مطالب مرتبط