شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس

علیرضابیگی، به انتقاد از گشت ارشاد پرداخت و تأکید کرد که گشت ارشاد برای کشور بسیار خسارت‌بار بوده و هزینه سنگینی به جمهوری اسلامی تحمیل کرده و افکار عمومی جهان را علیه ما تهییج کرده است. به گزارش رصد روز، علیرضابیگی، به انتقاد از گشت ارشا...

علیرضابیگی، به انتقاد از گشت ارشاد پرداخت و تأکید کرد که گشت ارشاد برای کشور بسیار خسارت‌بار بوده و هزینه سنگینی به جمهوری اسلامی تحمیل کرده و افکار عمومی جهان را علیه ما تهییج کرده است.

به گزارش رصد روز، علیرضابیگی، به انتقاد از گشت ارشاد پرداخت و تأکید کرد که گشت ارشاد برای کشور بسیار خسارت‌بار بوده و هزینه سنگینی به جمهوری اسلامی تحمیل کرده و افکار عمومی جهان را علیه ما تهییج کرده است.

بخشی از گفت‌وگوی احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس یازدهم را در ادامه می‌خوانید.

‌شنیده شده که نیروی انتظامی از شما و چند نفر دیگر از نمایندگان که درباره عملکرد گشت ارشاد انتقاد داشته‌اید، شکایت کرده است. آیا این موضوع صحت دارد؟

من هم این خبر را از همکارانم شنیده‌ام که نیروی انتظامی از ما به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرده است؛ اما تاکنون به‌صورت رسمی چنین چیزی به من ابلاغ نشده است.

‌چند نفر هستید که از شما شکایت شده است؟

گفته می‌شود که نیروی انتظامی از من و آقای رحیمی جهان‌آبادی، آقای نوری‌قزلجه و احتمالا آقای پزشکیان شکایت کرده است. البته هنوز ابلاغیه‌ای رسمی به من ارائه نشده که بدانم مثلا به دادگاه شکایت شده و آن شکایت را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده‌اند، اما از همکاران چنین چیزی را شنیده‌ام.

‌دلیل این شکایت چیست؟

از نظر حقوقی باید ورود کنم و ببینم چیزی که آن‌ها به آن ایراد گرفته‌اند، چیست. تصور آن‌ها بر این است که اظهارات ما و انتقادات از گشت ارشاد، در راستای تضعیف نیروی انتظامی بوده است. البته من به این دادگاه رفتن‌ها عادت دارم و در دولت آقای روحانی آقایان آخوندی و نوبخت من را به دادگاه کشاندند و حتی خود آقای روحانی هم از من شکایت کرد.

آخرین شکایت از من هم از سوی آقای جهانگیری بود؛ چرا‌که گفته بودم آقای جهانگیری رئیس مافیای ایران است. او از من شکایت کرد؛ اما تبرئه شدم و حالا من مدعی هستم که او باید محاکمه شود. از آنجایی که من نماینده مردم هستم، معتقدم باید حرف مردم را بزنم. حرف‌های ما هم باید پایه حقوقی و هم قانونی داشته باشد. هر کجا هم خطایی داشتیم، گردن‌مان از مو باریک‌تر است؛ اما معتقدم باید حتما از حقوق مردم دفاع کرد و اصل سوم قانون اساسی هم بر این پایه است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار