شکسته شدن رکورد تولید ماهیانه در شرکت فنرسازی زر

مدیرعامل گروه فنرسازی زر گفت: شرکت دانش بنیان فنرسازی زر با تولید ۱۰ هزار و ۱۰ تن دربهمن‌ماه سال جاری رکورد جدید تولید در ماه را پس از ۱۲ سال به ثبت رساند. به گزارش رصد روز، به نقل از سایپانیوز، امید حیدری مدیرعامل گروه فنرسازی زر با اعلا...

مدیرعامل گروه فنرسازی زر گفت: شرکت دانش بنیان فنرسازی زر با تولید ۱۰ هزار و ۱۰ تن دربهمن‌ماه سال جاری رکورد جدید تولید در ماه را پس از ۱۲ سال به ثبت رساند.

به گزارش رصد روز، به نقل از سایپانیوز، امید حیدری مدیرعامل گروه فنرسازی زر با اعلام این خبر، گفت: در راستای تاکید مدیرعامل گروه مبنی بر تولید محصولات اقتصادی و افزایش فروش محصولات تولیدی در شرکت‌های گروه و بازارهای یدک، شرکت فنرسازی زر با همت تمامی کارکنان خود و استفاده حداکثری از ظرفیت تجهیزات تولیدی، توانست در بهمن ماه ۱۴۰۱ با تولید ۱۰ هزار و ۱۰ تن و افزایش ۱۱ درصدی نسبت به ماه گذشته برای اولین بار پس از ۱۲ سال، رکورد تولید ماهیانه خود را با تناژ تولید چهار رقمی درماه به ثبت برساند.

او افزود: این شرکت همچنین توانست فروش در حوزه بازاریدک را در بهمن‌ماه، به ارزش ۳۰۶ میلیارد ریال با تحقق ۱۰۸ درصد نسبت به برنامه تعیین شده انجام دهد.

مدیرعامل گروه فنرسازی زر ابراز امیدواری کرد که با انجام پروژه‌ها و برنامه‌های استراتژیک تعریف شده و افزایش بهره‌وری، به زودی شاهد افزایش تیراژ تولید و توسعه سبد محصولات جدید همراه با ارتقاء کیفیت در راستای تحقق مأموریت‌ها و اهداف کلان گروه خودروسازی سایپا باشیم که با تلاش خانواده بزرگ فنرسازی زر، این شرکت در سال آینده پرفروغ‌تر از گذشته در حوزه تولید، فروش و کسب رضایت ذی نفعان حاضر خواهد شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط