عاشقانه ای جدید از ” جنیفر و بن” + عکس

به گزارش رصد روز، جنیفر لوپز و بن افلک در آگوست سال ۲۰۲۲ با بکدیگر ازدواج کردند. این زوج برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ با یکدیگر نامزد کردند و حالا پس از ادواج‌های ناموفق به یکدیگر برگشتند. به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جنیفر لوپز بازیگر و خو...

به گزارش رصد روز، جنیفر لوپز و بن افلک در آگوست سال ۲۰۲۲ با بکدیگر ازدواج کردند. این زوج برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ با یکدیگر نامزد کردند و حالا پس از ادواج‌های ناموفق به یکدیگر برگشتند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جنیفر لوپز بازیگر و خواننده مشهور ۵۳ ساله عکس‌هایی تا به حال دیده نشده از مراسم عروسی خود را منتشر کرده است.

او در پست جدیدی که در فضای مجازی منتشر کرده است عکس و ویدیو‌هایی از ماه‌های مختلف سال فوق‌العاده‌ای که گذراند منتشر کرد.

بیشتر این عکس‌ها و ویدیوها در ماه جولای و آگوست و مراسم ازدواج او گرفته شده‌اند.

لباس عروسی فوق‌العاده جنیفر را برند مشهور رلف لورن طراحی و دوخته است. این لباس با خامه دوزی‌هایی الماس نشان تزئین شده است.

بن افلک بازیگر و کارگردان مشهور نیز در مراسم ازدواجش با کت و شلوار مشکی و پاپیون مشکی خود بسیار شیک به نظر می‌رسید.

بهترین سال زندگی جنیفر

جنیفر در این پست خود سال ۲۰۲۲ را بهترین سال زندگی خود خواند و اعلام امیدواری کرد که سال‌های آینده را نیز با خوشحالی همراه با خانواده خود بگذراند. او این ازدواج را شروع زندگی جدید خود خواند.

جنیفر برای ماه ژانویه عکسی از خود در لس آنجلس منتشر کرد. او در این عکس  به پوستر فیلم کمدی و رمانتیکش «با من ازدواج کن» نگاه می‌کرد.

او ویدیویی از مدلینگ برای کمپانی زیبایی خود به نام JLO را به اشتراک گذاشت.

برای ماه فوریه نیز او عکسی از شام ساده خود با بن منتشر کرد. در این عکس جنیفر بدون هیچ آرایشی است.

ماه مارچ ماهی مهم برای این زوج بود. این زوج در مارچ برای اولین بار با هم به تعطیلات رفتند.

بن در ماه آوریل از جنیفر خواستگاری کرد.  به گزارش وقت صبح جنیفر حلقه نامزدی الماس سبز خود را همزمان با آغاز آماده سازی مراسم عروسی به اشتراک گذاشت.

حلقه ازدواج جنیفر لوپز

در ماه ژوئن مستندی از زندگی کاری این ستاره در شبکه نتفلیکس منتشر شد. جنیفر برای ماه جولای عکسی از ازدواجشان در لاس وگاس منتشر کرد.

آخرین ماه دسامبر نیز به خبر انتشار آلبوم جدید او اختصاص داشت. این خواننده پس از مدت‌ها آلبومی جدید منتشر خواهد کرد.

مطالب مرتبط