عرضه اولیه “ومدیر” چهارشنبه می آید

عرضه اولیه سهام شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «ومدیر»، روز چهارشنبه (۲۶ خردادماه) در بورس تهران انجام می‌شود.

به گزارش رصد روز، براساس آگهی عرضه اولیه سهام شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «ومدیر»، چهارشنبه (۲۶ خردادماه) تعداد یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵درصد از سهام این شرکت به عنوان پانصد و هشتاد و چهارمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «سرمایه گذاری ها» گروه «سایر واسطه گری های مالی» و طبقه «سایر واسطه‌گری‌های مالی طبقه بندی نشده در جای دیگر» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و به شیوه ثبت سفارش برای کشف قیمت عرضه خواهد شد.

در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر یک هزار سهم در دامنه قیمتی ۲هزار و ۸۰۰ ریال تا ۲هزار و ۹۹۰ ریال تعلق می‌گیرد.

گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشور، در سال ۹۳ تاسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید.

در حال حاضر ۸۲.۷۸درصد مالکیت سهام این شرکت به صندوق بازنشستگی کشوری، ۱۷.۱۷درصد به سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، ۰.۰۲۵ درصد به هر کدام از شرکت‌‌های سرمایه‌گذاری صبا جهاد و عمران و ساخت تراز پی ریز تعلق دارد.

ومدیر

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط