عطاران و غفوریان برای تحقیر من نام سرایدار سریال را «خشایار» گذاشتند!

به گزارش رصد روز به نقل از فیلم‌نیوز، خشایار اعتمادی که مدتی است از دنیای خوانندگی خداحافظی کرده هفته گذشته در یک ارتباط لایو با مخاطبان صفحه‌اش حرف‌های عجیبی درباره مهران غفوریان و رضا عطاران زده است. او در این ارتباط زنده تاکید کرده که ...

به گزارش رصد روز به نقل از فیلم‌نیوز، خشایار اعتمادی که مدتی است از دنیای خوانندگی خداحافظی کرده هفته گذشته در یک ارتباط لایو با مخاطبان صفحه‌اش حرف‌های عجیبی درباره مهران غفوریان و رضا عطاران زده است.

او در این ارتباط زنده تاکید کرده که برای تمسخر و تخریب او نام شخصیت سرایدار سریال «زیر آسمان شهر» را خشایار گذاشته‌اند.

اعتمادی گفته در یکی از کنسرت‌هایش مهران غفوریان و رضا عطاران را دیده که بدون دعوت حضور پیدا کرده‌اند و از رفتارهایش یادداشت برداشته‌اند. بعد هم تقلید و تمسخر او توسط غفوریان و لولایی در این سریال ادامه پیدا کرده.

این خواننده پاپ علت این مسئله را اختلاف نظر با تهیه‌کننده سریال عنوان کرده و گفته که تهیه‌کننده سریال چند کلیپ برای او و شادمهر عقیلی و خواننده‌های دیگر به کارگردانی مهران مدیری ضبط کرده اما هیچ‌گاه کلیپ آن کارها را نداده و دستمزد عوامل را هم پرداخت نکرده است.

موسیقی ما صحبت‌های اعتمادی را در قالب یک پست ویدیویی بازنشر داده که این پست در بخش نظرات واکنش‌های مختلفی از سوی مخاطبان به همراه داشته.

برخی نوشته‌اند انتخاب یک اسم ربطی به لج‌ولجبازی با یک فرد ندارد و ممکن است اسم خیلی‌ها خشایار باشد. برخی به خاطر استفاده او از عنوان تحقیر و تمسخر برای یک سرایدار گلایه کرده‌اند و برخی هم نوشته‌اند علت ماندگار نبودن خشایار اعتمادی، تقلیدی بودن صدایش است.

توضیح خشایار اعتمادی در ماجرا

خشایار اعتمادی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

یک سال و نیم از صدا و سیما فاصله داشتم. تا یک کنسرت داشتم در نمایشگاه بین المللی دور استخر. آقای عطاران (نویسنده قسمت‌های اول زیر آسمان شهر) و آقای غفوریان البته بدون دعوت، در کنسرت من حضور داشتند (فیلم کنسرت موجود است) که از نوع اجرای من و آب خوردن‌های من روی استیج نوشته برمی داشتند.

داشته باشید که تهیه کننده این سریال، آقای کاشانی که از تهیه کنندگان بانفوذ صدا و سیما بود نیز قبلا در برنامه‌ای دیگر که ضبط تصویری از ترانه »من و تو درخت و بارون» بود از من، شادمهر و بابک امینی یک کلیپ ساختند در استودیو صبا که نه پول ما را داد و نه پول استودیو را و نه اثر پخش شد و مهم آن که حتی فیلم ضبط شده را در اختیارمان نگذاشت

وقتی سریال «زیر آسمان شهر» شروع شد تکرار مکرر ادای خواندن من (آب خوردن‌ها من) در قسمت‌های مختلف این سریال، توسط آقای غفوریان و شخصیت طنز آقای لولایی با نام خشایار مستوفی اتفاقی نبود. بعدها موجب تمسخر اسم من، توسط عده‌ای از لمپنگراها در کوچه و خیابان می‌شد.

خیلی‌ها گفتند بیست سال گذشته، الان یادت افتاده؟ خیر. چون در لایوها دارم خاطرات را بازگو می‌کنم، بیان کردم. راستش از همه افراد نه انتظار درک این موضوعات است و نه اصرا به باور حرف هایم. من روزهایی را که دیدم تعریف می‌کنم. افرادی که قدرت درک این مسایل را دارند کفایت می‌کنند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار