علت سفر همسر آزاده نامداری به مازندران مشخص شد / اختلاف آزاده نامداری با همسرش؟

علت سفر همسر آزاده نامداری به مازندران مشخص شد یک فعال رسانه ای در این باره و اختلاف آزاده نامداری با همسرش توضیحاتی داد که پاسخ روشن به این ابهامات است.

به گزارش رصد روز ، ابهام نبود شوهر آزاده نامداری در هنگام فوت و  علت سفر همسر آزاده نامدار به مازندران از جمله مسائلی است که باید به دنبال کشف آن بود. اگر حال آزاده نامداری نامساعد چه به لحاظ روحی چه جسمی چرا باید تنها می ماند؟ در این سفر چرا سجاد عبادی دختر خود را با خود برد؟ اختلاف آزاده نامداری با همسرش و سؤالاتی از این دست که پاسخ به آنها می تواند برخی از مسائل را روشن کند. اما بهروز شجاعی فعال رسانه ای در توئیتی به این مسئله واکنش نشان داد ؛

او در این توئیت علت سفر همسر آزاده نامداری را این طور توضیح داد ؛

مادربزرگ ‎سجاد عبادی که ساکن رامسر است،چند روزی است بدحال است و سجاد به همراه پدرش برای عیادت از مادربزرگ راهی رامسر شد،در این سفر به اصرار مرحومه نامداری،گندم دخترشان،برای تغییر آب و هوا با پدر و پدربزرگ راهی می‌شود‌.

وی همچنین در مورد علت همراهی نکردن آزاده نامداری با همسر خود در این سفر را این طور تشریح کرد ؛

خانم ‎آزاده نامداری گفته بود می‌خواهد در خانه تنها باشد تا به کارهای شخصی‌اش رسیدگی کند.

این فعال رسانه ای در ادامه در خصوص ارتباط این زوج نوشت ؛

بحث اختلاف آزاده نامداری با همسرش است و این دو نفر هیچ اختلافی نداشتند و علاقه آنها به یکدیگر بین دوستان زبانزد بود‌.

تحقیقات بیشتر نشان داد پدر آزاده نامداری با دخترش تماس گرفته و به دلیل اینکه دخترش پاسخگوی تماسهای وی نبوده، سراسیمه همراه با مادر آزاده نامداری به منزل وی رفته و پس از شکستن در منزل، با پیکر بی‌جان دخترشان در اتاق پذیرایی منزل مواجه شدند.

 

 

 

مطالب مرتبط