علی دیواندری تبرئه شد

به گزارش رصد روز ، دیواندری تبرئه شد. این خبر امروز از سوی منابع غیر رسمی به گوش می رسد. علی دیواندری رئیس سابق پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و مدیرعامل اسبق بانک ملت از ۲۶ شهریور سال گذشته به اتهام  اخلال عمده در نظام ارزی کشور از طری...

به گزارش رصد روز ، دیواندری تبرئه شد. این خبر امروز از سوی منابع غیر رسمی به گوش می رسد.

علی دیواندری رئیس سابق پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و مدیرعامل اسبق بانک ملت از ۲۶ شهریور سال گذشته به اتهام  اخلال عمده در نظام ارزی کشور از طریق تشکیل و سردستگی شبکه کلاهبرداری،  خیانت در امانت، سفرهای محرمانه و مشارکت در قاچاق حرفه‌ای ارز محاکمه شد.

از بازداشت تبرئه دیواندری

 

در پایان چندین جلسه محاکمه، علی دیواندری بازداشت و پیش از صدور حکم دادگاه با قرار وثیقه از زندان خارج شد.

در حالی که هنوز حکم دادگاه درباره پرونده و میزان محکومیت دیواندری اعلام نشده است، طی روزهای گذشته، با دستور مرجع قضائی، علی دیواندری بازداشت و روانه زندان شد. اما علت بازداشت وی چه بود؟

طبق اسناد منتشرشده و جزئیات کیفرخواست قرائت‌شده در نخستین جلسه محاکمه اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه‌قضائیه، علی دیواندری جزو متهمان این پرونده نیز هست و از آنجا که تعدادی از متهمان این پرونده متواری و از کشور خارج شده‌اند، به منظور جلوگیری از فرار دیواندری، وی تحویل زندان شد. دیواندری در نهایت در پرونده طبری تبرئه شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار