عکس جنجالی علی انصاریان / اعتراف تکان دهنده داماد انصاریان

عکس جنجالی علی انصاریان در بیمارستان حسابی خبرساز شد. اعتراف تکان دهنده داماد انصاریان یکبار دیگر این شائبه را ایجاد می کند که آیا در روند درمانی این چهره محبوب اشکالی وجود داشت و چرا باید این عکس با چنین کپشنی منتشر شود؟

به گزارش رصد روز ، عکس جنجالی علی انصاریان در بیمارستان حسابی خبرساز شد. این عکس که توسط داماد خانواده انصاریان به تازگی منتشر شده مسئله ای را فاش کرد که برای اصحاب رسانه قابیل توجه است. بعد از فوت علی انصاریان شائبه های زیادی درباره نوع مرگ او وجودداشت تا جاییکه خیلی ها به انتقاد از کم کاری در این مورد گفتند اما حالا اعتراف تکان دهنده داماد انصاریان یکبار دیگر این موضوع را بازگو می کند که مقصر تمام این اتفاقات چه کسی است و چرا با وجود پی بردن به این ماجرا کسی کاری نکرد. عکس جنجالی علی انصاریان با این توضیح از داماد خانواده همراه است که حال علی از همان ابتدا بد بود و همه می دانستیم فوت خواهد کرد! فقط نمیدانستیم چرا بدون ماسک و با دست خودش دو پرس غذا می خورد!!!

اعتراف تکان دهنده داماد انصاریان یکبار دیگر این شائبه را ایجاد می کند که آیا در روند درمانی این چهره محبوب اشکالی وجود داشت و چرا باید این عکس با چنین کپشنی منتشر شود؟ آنچه که مسلم است این خواهد بود که علی انصاریان دیگر در جمع ما نیست اما امیدواریم اگر اشتباهی در این زمینه وجو داشت دیگر تکرار نشود.

 

عکس جنجالی علی انصاریان در بیمارستان

 

 

علی انصاریان پیشکسوت سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران در ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا بعد از آنکه دو هفته در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری بود در گذشت.

بعد از فوت انصاریان خبرهای ضد و نقیض در خصوص کم کاری کادر پزشکی در مراحل درمان وی به گوش رسید که خبر ساز شد و شایعات زیادی به وجود آورد.

حامد اژدری داماد خانواده انصاریان حالا با انتشار تصویری جنجالی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از علی انصاریان، درحالی که بدون ماسک در بیمارستان حضور دارد و بدون کمک کسی درحال خوردن غذا است بار دیگر خبر ساز شد تا بدین ترتیب بعد ۲ ماه از فوت وی باز هم حواشی در خصوص فوت وی به وجود آید.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار